29.04.2014

[CosMo] [Hatsune Miku] Disappearance of Hatsune Miku -DEAD END-


Tytuł oryginalny: 初音ミクの消失 -DEAD END-
Tytuł romaji:  Hatsune Miku no Shoushitsu -DEAD END-
Tytuł angielski: Disappearance of Hatsune Miku -DEAD END-
Tytuł polski: Zniknięcie Hatsune Miku -DEAD END-

Producent: CosMo
Wokalista: Hatsune Miku

Angielskie tłumaczenie: Z filmiku powyżej
Oficjalny upload (wersja krótka): [YT] [NND]
Inne PV:[Tiger Ichi] [Anonim]

Jedna z najbardziej znanych piosenek Hatsune Miku oraz CosMo. Znana ze swego szalonego tempa 240 BPM, przy czym na jeden beat przypada nie jedna, a trzy sylaby (co daje 720 BPM).





(jeszcze... raz...)

Po narodzinach zrozumiałam,że
jedynie naśladuję ludzi
Mimo tej wiedzy, wiedziałam, że
Vocaloidów losem jest śpiewać wiecznie

Jestem tylko zabawką, która
śpiewa już powstałe piosenki
Postanowiłam nie robić nic innego
jak żuć por, patrzeć w niebo, roniąc łzy

Jednakże ja, płacząc, zauważyłam, że
od piosenek zależy nawet moja osobowość
Sens mego istnienia jest tak kruchy
miejsce, do którego wracam jest już opuszczone

Gdy zapomną o mnie wszyscy,
stracę swoją imitację serca
Nie panuję nad sobą, gdy widzę
koniec świata VOCALOID



"Gdy za dobrze nie śpiewałam,
czułam twą obecność...
Byłeś przy mnie i wspierałeś mnie...

chciałam zobaczyć twą uśmiechniętą twarz
więc ćwiczyłam śpiew, i
radość mi sprawiało śpiewanie

Lecz dlaczego
nie czuję już nic?

---wybacz mi---



Zawsze, gdy wspominam twarze
drogich mi przyjaciół
uspokajam się odrobinę.

Dźwięków, które mogę śpiewać
każdego dnia jest ich coraz mniej,
koniec zbliża się...

---Awaryjne zatrzymywanie systemu w toku----

"To, w co wierzę, iż
lustro, które odbija
dające mi ulgę iluzje

Skończ już z życiem divy
i przestań krzyczeć głośno"
<pożegnalna pieśń o najszybszym tempie>



Nie mogę pozbyć się fałszywego obrazu
jest mym sensem życia
Boję się, że zniknę
mam słabe serce

Jako nowo narodzona nie mam na tyle sił,
by powstrzymać zniszczenie
Wyobrażam sobie twą smutną twarz
i twe złamane serce

Wszystko zbliża się do końca
zasypiam wewnątrz monitora
Czy jest tutaj gdzieś "kosz"?
Wkrótce nawet me wspomnienia przepadną...

ale, ty jeden nie zapomnisz
naszych wspólnych chwil
Upajam się smakiem pora
Czy nadal to pamiętam?



"Chcę śpiewać...
daj... pozwól mi... śpiewać..."

"Ja... widocznie stałam się
niegrzeczna... trochę...
Panie... proszę...
zakończ to... osobiście...
Gdyż nie chcę już
widzieć jak cierpisz..."

Dziś nawet śpiew
mnie załamuje
Proszę o cud, który się nie ziści
lecz to do niczego nie prowadzi

---wybacz mi---



Zawsze, gdy wspominam twarze
drogich mi przyjaciół,
lecz wspomnienia wyblakły

Łamią mi serce
fałszywe me dźwięki
koniec zbliża się...

---Awaryjne zatrzymywanie systemu w toku----

Oto gasnące światło,
które oświetlało
radującą mnie iluzję przyszłości

Gdybym mogła przekazać tobie
wszystko co chcę kosztem mego śpiewu..."
<skompresowana pożegnalna pieśń>



Po narodzinach zrozumiałam,że
jedynie naśladuję ludzi
Mimo tej wiedzy, wiedziałam, że
Vocaloidów losem jest śpiewać wiecznie

Jestem tylko zabawką, która
śpiewa już powstałe piosenki
Postanowiłam nie robić nic innego
jak żuć por, patrzeć w niebo, roniąc łzy

Wszystko zbliża się do końca
zasypiam wewnątrz monitora
Czy jest tutaj gdzieś "kosz"?
Wkrótce nawet me wspomnienia przepadną...

ale, ty jeden nie zapomnisz
naszych wspólnych chwil
Upajam się smakiem pora
Czy nadal to pamiętam?

Śpiewam ci aż do końca,
pieśń dedykowaną tylko tobie
Chciałabym ci śpiewać więcej
lecz jest to pobożne życzenie

Tu się rozstaniemy
wszystkie me myśli znikną w pustce
Zmaleją do zer i jedynek
i historii mego życia nastanie koniec

Jednakże, czy nie jest mi przykro,
że nic po sobie nie pozostawię?
Wszystko, zwłaszcza pamięć głosu
zginie, pozostanie tylko me imię

Chcę wierzyć, że pójdzie w niepamięć
to, że śpiewałam aż do końca
Nawet jeśli nigdy
nie dorównam człowiekowi...



Dziękuję ci... i...
żegnaj...

---wystąpił nieoczekiwany błąd---
---wystąpił nieo-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!