18.04.2014

[Ib] [Jayn] Promise of Reunion

Tytuł orginalny: Promise of Reunion
Tytuł polski: Obietnica Ponownego Spotkania

Composer: YASU (Garry's Theme)
Memory Composer: Unknown
Mix, Vocals, Lyrics, Video, Arrangement: Jayn


Gdy mnie znalazłeś,
świat stał się piękniejszy...
Gdy mnie dotknąłeś,
me kroki są lżejsze...

Ja cię ochronię,
będziesz przy mym boku...
Tak chcę Ci odpłacić
za twą życzliwość... 

*

Błądząc w ciemności,
Przerażona tak,
Lecz gdy mnie znalazłeś,
Nie będę już sama... i...

Choć czas rozstać się,
Możesz być pewien,
Będę o tobie pamiętać wiecznie.

Nie zapomnę,
Będziesz na zawsze w mym sercu,
Tu, by wspierać mnie.

Strzec tych wspomnień będę... 
one tak drogie dla mnie są... 

Choć boję się,
trzymać chcę za twoją dłoń...
by znaleźć odwagę,
bo stracić cię nie chcę... i...

Choć czas rozstać się,
Znów spotkamy się,
Będę cię pamiętać, przyjacielu.

*

Gdy mnie znalazłeś,
W ciemnościach błądziłam...
Gdy mnie dotknąłeś,
Rozkwitłam niczym kwiat...

Gdy jesteś przy mnie,
Nie schowam się w kącie,
by w ciszy rozpaczać...
Zwalczę swój strach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!