18.04.2014

[Monaka] [Hatsune Miku] Rubic's Cube

 Tytuł oryginalny: ルービックキューブ
Tytuł romaji: Ruubikku Kyuubu
Tytuł angielski: Rubic's Cube
Tytuł polski: Kostka Rubika

Słowa, muzyka: Nanahoshi Kangengakudan
Wokalista: Hatsune Miku

Oficjalny upload: zdjęty
Reprint: YT, NND 
Kanji, romaji i angielskie tłumaczenie: [ x ]



Nie mówiłeś, że musisz to zrobić?
Dlaczego zawsze tak jest?
Nie mówiłeś, że się z tym męczysz?
Nawet nie proś o współczucie.

Ile już razy ci wrzasnęłam w twarz
"Dlaczego z ciebie taki maminsynek?"
Zamiast się rozbeczeć,
weź się w garść.

Unikając pytań śmiejesz się,
w ogóle ignorujesz to co mówiłam.
Tylko bez -chan, nazywaj mnie po imieniu.
Przez to czuję się dziecinna.

Nie pisz emotikonek z serduszkami,
pisz po prostu normalnie.
Lubię zwykłego ciebie.

Wiem że lubisz mnie,
ale nie tul mnie na oczach innych ludzi.
Gdy będziemy już sami,
przytulę cię tak mocno jak lubisz.

*

Nieważne ile czasu minie,
nasza kostka Rubika jest nierozwiązana
obracamy, obracamy... [x6]
ach, nie da się rozwiązać.

Nieważne dokąd pójdziemy co powiemy, czy coś się stanie,
Nasza kostka Rubika nadal jest nierozwiązana
Dlaczego tak bardzo chcemy sparwdzić czy to miłość czy też nie?
Proszę powiedz mi!

*

"Ogrzejmy się razem pod kocem, aż nastanie ranek"
Ten żart przyprawił mnie o dreszcze.
obracamy, obracamy...[x6]
lecz to nie skończy się.

Nieważne ile czasu minie
Rozwiązanie naszej kostki Rubika jest nadal odległe
obracamy, obracamy...[x6]
ach, nie da się.


*
Nieważne dokąd pójdziemy co powiemy, czy coś się stanie,
Nasza kostka Rubika nadal jest nierozwiązana.
Dlaczego tak bardzo chcemy sprawdzić czy to miłość czy też nie?

Dlaczego kocham cię tak bardzo?
Proszę zdradź mi rozwiązanie kostki Rubika naszej miłości!
Kocham, kocham... [x5]
...kocham cię, odwzajemnij to uczucie!

Nie obchodzi mnie ile razy się pokłócimy i pogodzimy,
więc proszę, rozwiąż naszą kostkę Rubika.
Chcemy wiedzieć czy to miłość czy nie: tak po prostu
◆◆◆◆◆◆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!