26.04.2014

[Kagerou Daze V -deceiving-] Yobanashi Deceive 0

Pierwszy rozdział piątego tomu.

Tytuł jest tłumaczony na angielski jako "Night Talks Deceive", co po polsku by brzmiało "Oszustwo Nocnych Pogawędek".

Angielskie tłumaczenie(z chińskiego) - millie [x]

Masterpost noweli [x]



— ...Nie nie, to prawda. Nie mam powodu by kłamać na ten temat.
Powiedziałem, lecz po twarzy dziewczyny było widać, iż była podejrzliwa.
Wobec mnie, jak sądzę.

..podejrzenia świadczą o inteligencji.
Zwłaszcza jeśli dotyczą one mnie, którego oczy z wprawą oszukują innych.

— Więc mi nie ufasz... Chciałem ci tylko powiedzieć jak odzyskać twoje 『prawdziwe ciało』, i tyle.

W odpowiedzi na me słowa dziewczyna, wciąż uparta, niechętnie kiwnęła głową.
Nie obwiniałem jej o to.
Powiedziałem to jej niejasno — to zrozumiałe, że mi nie ufa.

Oczywiście, mam swoje powody wyjawiając to w pokrętny sposób.
To nie tak, że chcę, by mnie nienawidzili.
Po prostu chciałem, by nienawidzili tego "mnie, któremu nawet ja nie ufam".

Sam siebie nie rozumiem.
Co lubię, czego nie lubię, co chcę zrobić, dlaczego tu jestem.
Kim w ogóle jestem - nie mam pojęcia.
Właśnie dlatego nie chcę, by inni wierzyli w słowa kogoś takiego jak ja.
Podejrzenia, wyparcie się, nawet zniszczenie mnie byłoby lepszym pomysłem.
Tylko tak będę mógł, po raz kolejny, odnaleźć 『prawdziwe ja』, gdy ono się pojawi.

...Jak już mówiłem, to mogło być kolejne 『kłamstwo』.
Nie mogąc zauważyć mego prawdziwego serca przez wszystkie nagromadzone kłamstwa — to naprawdę denerwujące.

Jednakże, ten dzieciak może być nawet dobry.
Mając silną 『wolę』, która pozwala na podejrzliwość wobec innych. Zazdroszczę jej.

— ...No dobra, chodźmy. Zanim zaprowadzę cię do tamtego miejsca, opowiem ci historię, żebyś się nie nudziła. Potem będziesz mogła robić co zechcesz.

Dziewczyna nadal patrzyła na mnie nieufnie.
Tak, tego właśnie się spodziewałem.

— Aach~, to nie będzie dziwna opowieść, wiesz? Oparta na własnych doświadczeniach. Nie ma czym się chwalić, ale na pewno cię nie zanudzę.

— ...A może potraktujesz to jako żart, i spróbujesz mnie wysłuchać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!