18.04.2014

Pierwszy post

Witam wszystkich na moim blogu!

 Dawno dawno temu, tak dawno, że nie pamiętam już kiedy, gdy mniej więcej odróżniałam anime od mangi, natknęłam się na Vocaloidy. Po pierwszym usłyszeniu piosenki zastanawiałam się, dlaczego ktoś w ogóle może to lubić - przecież nie umieją śpiewać! Ale krok po kroczku, jakoś zaczęłam słuchać ich piosenek. Trafiłam na polskie tłumaczenia, ale gdy te mi nie wystarczały, przerzuciłam się na angielskie. Te przerosły moją znajomość języka angielskiego, więc postanowiłam tłumaczyć ze słownikiem w ręce dla siebie. Tłumaczeń się nazbierało, leżały w "szufladzie" nieczytane przez nikogo... i nadszedł czas, że postanowiłam się nimi podzielić.

Na bloga będę wstawiać tłumaczenia piosenek (głównie Vocaloidów), nowel czy innych treści znalezionych w internecie z angielskiego. Większość z nich będzie dotyczyć Japonii, ale kto wie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!