4.06.2016

Mili - Yubikiri Genman


Tytuł oryginalny: YUBIKIRI-GENMAN
Tytuł romaji: Yubikiri Genman
Tytuł polski: Obietnica na mały palec

Tytuł nawiązuje do dwóch określeń oznaczających przysięgę na mały palec. Więcej o niej rozpisałam się przy piosence Hatsune Miku - Yubikiri.

Zespół: Mili
Ilustracja w PV: 嶺波(Minenami)

Oficjalny upload: YT
(Special Edit: YT)
Oficjalne angielskie tłumaczenie: Mili Project | Special edit version



Mijając się na ulicy gdzieś daleko
Twa dziwna twarz przeraziła mnie
Choćbym się rozkrzyczała, nic nie dosięgnie cię
Uczucia wraz ze łzami zbierały się we mnie

Kwiatu na nieznanej mi drodze do domu
Odosobniony jego cień drżał
Ciernie poznaczyły dłonie, gdy je wyciągnęłam
Zakwitł na polu, nieskalany przez nikogo

Oboje wspólnie śniliśmy sen
Z kimś dla nas ważnym
Łącząc serdeczne palce
Dlatego nigdy się nie rozstaniemy

Obietnica na serdeczny palec -
Tak przyrzekliśmy


Kiedy myśmy to zauważyli? Nie jesteśmy w stanie przetrwać w pojedynkę

Zamknąwszy się w pokoju
Szukałam własnych śladów stóp

Choć czołgałam się i szukałam, nie mogłam ich odnaleźć
Niecierpliwość i niepokój zaczęły się piętrzyć


Gdy oboje zgubimy się
Ja rozświetlę naszą ścieżkę
Nie szkodzi, jeśli zechcemy odpocząć
Póki nie porzucimy podróży

Oboje wspólnie śniliśmy sen
Z kimś dla nas ważnym
Łącząc serdeczne palce
Dlatego nigdy się nie rozstaniemy

Obietnica na serdeczny palec -
Tak przyrzekliśmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!