28.06.2016

TeddyLoid / KURIS&YUICHI NAKASE - IA - Shooting Star


Piosenka stanowi spot promujący pierwszy występ na żywo IA w Ameryce Północnej na Anime Expo 2015. Poznałam ją, szukając wszelkich utworów TeddyLoida. A za tunning (śpiew IA) odpowiada Ciel - jego pracę można też podziwiać w piosence Jina - Inner Arts.

Tytuł oryginalny: Shooting Star
Tytuł polski: Spadająca gwiazda

Słowa / muzyka:KURIS&YUICHI NAKASE
Aranżacja:TeddyLoid
Miksowanie:TeddyLoid
Wokal:IA
Chór:TeddyLoid
Tunning:Ciel (神無月P)

Oficjalny upload: NND | YT
Angielskie tłumaczenie: Forgetfulsubs [YT]



Ach, ku niebu ciągnie się niekończąca się ścieżka
Owe białe światło rozświetlające noc, by móc błyszczeć na niebie
Jeśli chcesz wiedzieć, dokąd prowadzi, chętnie opowiem ci
Trzymaj mocno klucz do przyszłości - już wyruszamy

(Ach te noce, w które tak ryczałam)
Przeszłość pożegnaj
(Ponieważ wy wszyscy byliście tam dla mnie)
Nigdy do niej nie wrócę
Weź mą dłoń i będziemy
Biec, biec, biec zawsze

One Love - z szczególną twą osobą (miłością)
One Heart - jedno serce
Znajdź w sobie odwagę, spójrz ku przyszłości i zmierzaj dalej
One Life - wykorzystaj
One Chance - tę chwilę
Zbierzmy razem w jedno fragmenty blasku

Och och - wszędzie możemy zajść
Och och - błyszcząc, gdzie tylko zechcemy

Zdałam sobie sprawę teraz;
Że me smutki są o wiele wiele drobniejsze od gwiazd
Lecz czemu przysparzają tyle bólu, sama dziwuję się
Możesz liczyć na mnie, spójrz w niebo
I poczekajmy na ten moment

(Ach te noce, w które tak ryczałam)
Bez spoglądania się wstecz
(Ponieważ wy wszyscy tam byliście dla mnie)
Nie boję się
Zrób krok do przodu
Chodźmy wszyscy, przed siebie!

One Love - uparcie trzymając się
One Heart - żarliwego życzenia
Nie schodź z obranej drogi i biegnij tą pośród gwiazd\
One Life - nie strać
One Chance - tego, co dla ciebie ważne
Zbierzmy razem w jedno fragmenty blasku

Och och - wszędzie możemy zajść
Och och - błyszcząc, gdzie tylko zechcemy

Let's Dance

Przyspieszmy
Załapmy się na podróż spadającą gwiazdą Och och och~
Możesz liczyć na mnie, pomknijmy ku przyszłości

One Love - z wielką miłością
One Heart - jedno serce
Znajdź w sobie odwagę,  spójrz ku przyszłości i zmierzaj dalej
One Life - ta chwila również
One Chance - nie przepadnie przez marzenia
Uwierz w siebie i ruszaj ku przyszłości, pisząc własną opowieść

Och och - wszędzie możemy zajść
Och och - błyszcząc, gdzie tylko zechcemy

Och Och - wszędzie możemy zajść
Och och - błyszcząc, gdzie tylko zechcemy

Och och - błyszcząc, gdzie tylko zechcemy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!