28.07.2016

KurageP - Otomachi Una - Hidai Hidai Jiga Hedai!

Piosenka będąca demo nowego Vocaloida zwanego Otomachi Una, całkiem wpadająca w ucho.

Tytuł oryginalny: キライ・キライ・ジガヒダイ!
Tytuł romaji: Hidai Hidai Jiga Hedai!
Tytuł angielski: Hate It! Hate It! Huge Ego!
Tytuł polski: Nie cierpię! Nie cierpię! Wielkie ego!

Słowa muzyka, aranżacja, filmik: KurageP
Ilustracje: Cherico
Wokal: Otomachi Una

Oficjalny upload: NND | YT
Angielskie tłumaczenie: Hazuki no Yume [YT | wordpress]



Jak ja tej dziewczyny nienawidzę!
Ona tylko zgrywa taką miłą.
Serio myślała, że ja nie zauważę?
Tego, jak patrzy na mnie jak na śmiecia!

Jak ja tej popularnej nienawidzę!
Obchodzi ją tylko to, co na fali jest.
Gada, jakby się znała, choć jest pusta.
A z niej pustak, pustak, pustak, pustak.

A ja pod tym względem jestem inna!
Spójrz tylko, jaka jestem wyjątkowa!
Nie jestem taka jak ona.

Ale, ale,
Ale! Ale! Ale!

Agrr!
Chcę, by kochali mnie! Kochali mnie!
I to bardziej niż tamtą!
Taka wielka ja urosłam!
No dalej, spójrz na mnie!

Agrr!
Ja chcę pochwał! Ja chcę pochwał!
Nawet wiem, jak je zdobyć.
Wystarczy tylko zrobić to, co ona mi:
Rozdeptać śmiecia pod własnym butem,
Nie mylę się?

Jak ja tych wszystkich ludzi nienawidzę!
Oni wiecznie chodzą stadami,
Myśląc jedynie o swym własnym humorze,
Nawet w ogóle nie bacząc na mnie.

Ja od was wszystkich jestem inna!
Posiadam swe własne ego!
Nie chowam się na drugim planie.
No dalej, dalej,
Spójrzcie tylko tam!

Agrr!
Chcę, by kochali mnie! Kochali mnie!
I to bardziej niż kogokolwiek innego!
Taka wielka ja urosłam!
Nie dam ci mnie nie zauważyć!

Hej!
Ja chcę pochwał! Ja chcę pochwał!
Me sposoby nie dają rady?
Jestem wyjątkowa i jedyna,
Tyle zrobiłam, że jaśniej się nie da!
Agr!

## Zaraz będę rapować.

Nienawidzę! Nie cierpię! Me ego wielkie.
Ale nikt na mnie patrzeć nie chce.
Choćby i myśleli, że rozsądku mam zero -
Co mnie to. Jestem jedyna w swoim rodzaju.

To nie jest moja wina.
Ale, ale
ale ale ale...

Aach,
Chcę by mi wybaczyli, wybaczyli.
Samotność strasznie mi doskwiera,
I taka wielka urosłam.
Proszę, proszę, proszę.

Agrr!
Chcę, by kochali mnie! Kochali mnie!
I to bardziej niż kogokolwiek innego!
Taka wielka ja urosłam!
I co mam z tym począć?

Agrr!
Ja chcę pochwał! Ja chcę pochwał!
Gdzie podziali się wszyscy?
Teraz jedyna zostałam na świecie.
Własnej twarzy już dłużej nie rozpoznaję!
Agrr!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!