16.07.2016

Mili - A Turtle's Heart


Tytuł oryginalny: A Turtle's Heart
Tytuł polski: Serce żółwia

Zespół: Mili

Oficjalny upload: bandcamp

Piosenka znajduje się na albumie Mag Mell i w soundtracku gry Deemo.



Poniedziałek jest deszczowy i czarny
A ja zostaję u siebie, zabijając czas
Wtorek właściwie zapowiada się taki sam
Dlatego rozmyślam o chwilach wstydu

Życie wciąż w koło toczy się
A ja potknęłam się i przestałam iść do przodu
Po jednym obrocie zrozumiałam,
Co takiego zostawiłam za sobą

W tyci tyci tyci tyci kostce
Mieszka płaczliwy płaczliwy tchórzliwy żółw
Za 20 30 40 50 60 lat
Me serce nie stanie, choćbym nie wiem, jak mocno się starała

Dziś jest dzień pełen samotności
A ja udaję, że bardzo mi to odpowiada
Jutrzejszy dzień zapowiada się tak samo
Nie mogę nawet spamiętać twojego imienia

Przy mnie cię nie ma
Nie będzie
Choć owa miłość moja
Nie chce wcale odejść

Nikogo kogo kogo kogo, by wesprzeć mnie
Z mą ciężką ciężką ciężką, choć pustą skorupą
Lecz leniwa niwa niwa niwa już nie będę
Ach, kochanie, nie widzisz
Jak ja bardzo dorosłam

Może może może może wybaczyłeś mi
Och, ale kochanie -chanie -chanie, musisz pamiętać
By dźgnąć mnie, przebić, skrzywdzić, zabić na amen
Bo widzisz
Me serce nie stanie, choć tak się staram



Poniedziałek jest deszczowy i czarny - (a rainy day) oznacza "czarną godzinę", gdy potrzebna jest pomoc.

A ja zostaję u siebie, zabijając czas - zamieniłam drugą część wersu z dosłownego "dając czasowi płynąć".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!