4.07.2016

HachiojiP - Hatsune Miku - Sweet Devil


Tytuł oryginalny: Sweet Devil
Tytuł polski: Słodki Diabełek

Muzyka: HachiojiP
Słowa: q*Left
Film MMD: WakamuraP
Wokal: Hatsune Miku

Oficjalny upload: [NND] wersja MMD [NND | YT]
Angielskie tłumaczenie: Hinamawari / Hazuki no Yume [animelyrics]



Słowa angielskie są napisane kursywą

Make up, zaraz przebiorę się! Na super uroczą zrobię się też!
Zrobię rzęsy na trochę dłuższe maskarą plus sztuczne rzęsy
Mój eyeliner pasuje jak ulał do mocnego cienia i podkreślenia
A usta nieco powiększę błyszczykiem swym różowym

Za dużo dekoltu, mówisz? Ale ty przecież tak lubisz, nie?
Mam szpilki na 3 cm! Stanę troszkę na palcach i będę wysoka jak chcę
Czy słodki zapach Baby Doll na nadgarstkach nie przysporzył ci palpitacji?
A i mój czerwony manicure jest przecudnej urody, a nie?

Czyżby to był sen? Tobie jedynemu
W życiu nie powiem, że cię kocham
Więc sobie nie wyobrażaj!
Kłamczucha ze mnie.

Coś ci powiem! Czy słyszysz mnie dobrze? no widzisz?
Możesz być bardziej stanowczy. Już wpadam ci w twe serce!
Nie podciągniesz mnie do siebie znienacka ani nic?
Różni nas 10 cm wzrostu, ale na pewno wiele rzeczy da się zrobić, nie?

Przeczesz palcami me włosy i poklep po głowie mówiąc "dobra dziewczynka"
Tylko nie oglądaj się za żadną inną! I nie odwracaj ode mnie wzroku
Twój cyniczny śmiech jest wręcz idealny!
Podoba mi się twój silny charakter - pospiesz się i chwyć mnie mocno!

Nie ogarniasz? Ma prawa ręka jest wolna
Byś wiedział i bez mojego gadania!
chcę, byś zamartwiał się o mnie...
Niegrzeczna ze mnie dziewczyna.

Nie patrz na tamtą przez cały czas
Nie, żebym była zazdrosna, no ale...
Mam tylko ciebie. No wstyd, nie powiesz.
Zatem pocałuj mnie. Kochasz swego słodkiego diabełka? 


Kocham cię bardzo. To szczera prawda
Chcę być tą "twą jedyną"
Przepraszam, że nie stałam się potulna
Kocham cię, mój skarbie! 

Kocham cię bardzo. To szczera prawda
Chcesz mieć mnie jako "tą jedyną", nie?
Mam tylko ciebie. To szczera prawda!
Zatem pocałuj mnie. Kochasz swego słodkiego diabełka?

Czyżby to był sen? Tobie jedynemu
W życiu nie powiem, że cię kocham
Więc sobie nie wyobrażaj!
Kłamczucha ze mnie.

Wybacz mi - ale to wszystko kłamstwo
Mam robić ci za "tą jedyną"...
Czy byś kochał mnie przez całe życie? Na przypieczętowanie tego
Całus byłby niezły, nie? Kochasz swego słodkiego diabełka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!