13.08.2016

moff - Hatsune Miku - Calico Cat and Short Hair


Tytuł oryginalny: 三毛猫とショートヘア
Tytuł romaji: Mikeneko to Shooto Hea
Tytuł angielski: Calico Cats and Short Hair
Tytuł polski: Kot kaliko i krótkowłosa

Muzyka: moff
Film: Mizuki
Barwienie: High-speed Fujimori
Wokal: Hatsune Miku

Oficjalny upload: NND
Angielskie tłumaczenie: 2bricacity [YT] (na mój request!)



Chłopiec, którego istnienie było pomyłką,
Wciąż wzdychał za dziewczyną w mundurku.
Światła uliczne i samochodów kłuły w oczy -
Błyszczały one tak jasno.

"Chodź, popatrz!"
Kot z dzielnicy handlowej daje mi do zrozumienia.
Lecz czemu chcesz, bym skręcił tam
I za tobą pobiegł?

Trójbarwny kot pod słupem telefonicznym
Pokazywał swój pyszczek i we mnie wbijał wzrok.
A niesamowite zachodzące słońce
Szydziło ze mnie.


Zawsze jest tak samo -
Wciąż gonię dziewczynę w mundurku.
Moja nauka i życie miłosne wcale mi nie szły,
Ale i tam mi było wesoło.

"Nie uciekaj mi!"
Moja uliczna rola nadchodziła.
Zgubiłem ją przed sklepem spożywczym
I spojrzałem w niebo.

W okrągłych oczach barwy opalu
Jakiego koloru sny się skrywają?
Czarnowłosa dziewczyna również
Szydziła ze mnie.


Zawiązałem czerwony szalik wokół swej szyi
I wyszedłem na miasto.
Wspomnienia z lat 19
Były wciąż ubrudzone.

Wyblakłe czasy chłopca odeszły w zapomnienie
Stałem się teraz dorosły.
Nie zamierzam zapomnieć tamtych szczęśliwych dni
I będę dalej wieść życie.

A zatem, do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!