7.08.2016

[Kagerou Project] Seek at Mekakucity #1 - tweety

Zamierzam tłumaczyć event SEEK at MEKAKUCITY! Nazwa wskazuje na to, że będzie to jakaś zabawa w chowanego, i ponoć będzie trwać aż do 15 sierpnia,  ale kto tam wie... Wydarzenie było reklamowane w Charaby vol. 373 i miało grafikę Konohy w garniturze. Większa część eventu odbywa się na twitterze Mekakushi Dan oraz na video puszczanych na żywo na Nicovieo, a na twitterze wrzucane są do nich linki.

Większość info jest z języka angielskiego i ze wszystkiego, co znalazłam na tumblrze.


Tłumaczenia zrobione przeze mnie są oznaczone [n]. Strzeżcie się ich. Im więcej wykrzykników, tym bardziej.

Wieczór 06.08.2016 (sobota)


Konto Mekakushi Dan zmieniło swój awatar na twarz Ene. A także opis:
Oto szósty członek Mekakushi Dan - Ene-chan! Na dworze jest koszmarnie gorąco! Może i niezwiązane z niczym, ale Mistrz też wychodzi ze swego pokoju,  i myślę, że z nudów będę się bawić na zhakowanym koncie. [n]

Ene: Jessst!! Przejęcie zakończone pomyślnie! A więc tak, witam wszystkich, oto ja, nr 6 z Mekakushi Dan, ENE! Fufufu, od tej chwili to konto jest wyłącznie do mojej dyspozycji...! Jeśli macie czas, proszę, pobawcie się ze mn~ą!

 @Mira: Eh, Ene-chan!?!?!? [n]
Ene: Oczywiście, Ene we własnej osobie! [n]

@Akari: Ene-chan~~~! Cześć!!! [n]
Ene: He~j! Cześć!! [n!]

@Moko3: Ene-chan jest urocza [n]
Ene: Serio!? Nie~ Teraz to się zarumieniłam! Dziękuję serdecznie! [n]

p太郎: A lider nie będzie zły? [n]
Ene: Uderzyłeś w czuły punkt. O tym to innym mów w tajemnicy, proszę... [n!]

@hide: Gotuj się! Gotuj się! Ene-chan! [n!!]
Ene: Hura~! Serio, nie mogłam się powstrzymać podczas wakacji~ [n!]


Ene: O jeny, wszyscy tak miło mnie przyjęli! Dzięki za spędzanie ze mną czasu~~!

Ene: Pssst, Mistrz nie śpi.

Ene: Trochę mi się teraz nudzi. Pobawmy się trochę, ale innej nocy~!

Ene: Już jestem! Mistrz poszedł już spać, więc wróciłam!

@Jiyuuchou: Shintaro śpi za dużo...
Ene: Co za godne pożałowania stworzenie, czyż nie...

@Yuta: Jak długo masz zamiar być na tym koncie?????
Ene: Hmm, chcę się tak pobawić aż do końca letnich wakacji.

@Momo3: Eh? A Shintaro nie mówił "Korzystam z Internetu" nocą?
Ene: Taki NEET jak Mistrz śpi od dziewiątej do piątej.

@Shirokuma: Eh? Ene-chan, nie masz dzisiaj ubranej bluzy, prawda?
Ene: A, i tu mnie masz!? Tak naprawdę to zostałam zaproszona jutro na przyjęcie~! To moja nowa sukienka! [f1]

[Minna] Kisaragi Momo no nerase NIGHT [Daikangei]
[Wszyscy] Noc, kiedy to Kisaragi kładzie Was do snu [Wielkie powitanie]
Ene: Teraz, jak o tym mówicie, kiedy starałam się dociec nad czym męczy się Siostrzyczka, znalazłam to! Nie sądzicie, że tytuł jest ździebko przerażający?

@Chirorui: Ciekawe, co Momo-chan będzie robić...
Ene: Momo-chan opowiadała kiedyś o tym, jak bardzo chciała kiedyś zrobić Niconamę... Też się zastanawiam, co będzie robić...

@Hickey: To naprawdę straszny tytuł! Ach, a ty też się pojawisz?
Ene: No nie, wiesz? Bo mam przeczucie, że coś stanie się jej mroczną przeszłością, i to sporo, więc uważajcie z oglądaniem tego!

@Gussan: Ene-chan ma swój własny rozdział w swej mrocznej przeszłości, taki jak "Senkou no Maihime" czy "Senkou no Rondo" (。-∀-) chich
Ene: Gyaa!! [f2]

Nama Kisaragi Momo

nagranie: youtube
Relacja z namy Momo [f5]

Ogólnie to Momo opowiadała najbzdurniejsze bzdury swym słodkim głosikiem.
I wszystko doprowadzała do eksplozji.
Słuchałam tego tylko jeden raz, więc prawda może się okazać nieco inna, ale Momo mniej więcej o tym opowiadała:

1. O tym, jak Kido delikatnie uczyła ją gotowania, ale kiedy zaczęły nagrywać, Kido zaczęła się wstydzić i ubrała maskę gazową, po czym też zmusiła Momo do założenia drugiej.
Spadło im jedzenie, i to wszędzie, i był wyciek gazu, ale go nie zauważyły z powodu swych masek.
EKSPLOZJA

2. Momo opowiadała o tym, jak wybrała się raz na zakupy z Ayano (która zawsze chciała się z nią wybrać na zakupy i gadać w kółko o Shintaro) z super straszną muzyką w tle. Była przerażona tym, że Ayano latem nosi swój szalik i nie widać było na niej żadnej kropli potu - po tym jak Ayano zapomniała zabrać swój szalik z domu Momo, więc ta postanowiła go założyć - i wtedy zauważyła, że szalik był taki ciepły i że byłoby go wspaniale ubierać zimą i wtedy nagle się przeraziła tym, jak Ayano może być taka spokojna. Wówczas Ayano zadzwoniła do domu Momo - mówiąc, że czuje się nieswojo bez szalika i potem wraca po swoją zgubę.
(Później ktoś dzwoni do drzwi - tu trochę mi ucięło, ale myślę, że Shintaro wyszedł oddać Ayano, lecz z jakiegoś powodu nie mógł tego zrobić... i potem słyszymy parę KRZYKÓWW na sam koniec.)

3. Chyba dym zaczął się ulatniać z laptopa Momo, więc postanowiła to naprawić, wylewając na niego wodę.
EKSPLOZJA.

07.08.2016 (niedziela)

Zaproszenie

Dziś jest bardzo gorąco, pisze to Mary.
Myślę, że wszystkich męczy dzisiejszy upał, dlatego postanowiłam zająć się tym razem przyjęciem. Może okaże się to miłą odmianą.
Proszę przyjść za wszelką cenę.
Pozdrowienia
Obowiązuje: strój formalny. [f4]




Ene: Oto moja sukienka na dziś! I co o niej myślicie? Pasuje mi!? [f3]


Ene: Mistrz teraz poszedł do toalety, więc myślę, że to czas na podesłanie tego!

Ene: Niejeden stwierdzi, że jego spojrzenie może być seksowne, ale to dlatego, że wcale nie widział aparatu. [f6]

Ene: A tak wygląda Siostrzyczka!! Może wygląda nawet całkiem całkiem, ale jestem pewna, że wybierała jej to Ayano-chan... [f7]

Ene: Kiedy Mistrz wyszedł z toalety (po ~30 min), Siostrzyczka go zaczęła ciągnąć i zaraz będziemy wychodzić z domu!! Jak tylko się coś fajnego, natychmiast dam Wam znać~!

Ene: Jest tak gorąco, Mistrz płacze. [f8]

Ene: Doszliśmy do stacji. Od teraz ja, Siostrzyczka i TO TO znane jako Mistrz razem pojedziemy pociągiem.

@Jin: Piszę nazwę mangi za pomocą słów. Chcę też nastroić gitarę...
@Torikoke: Jin-san, jakiś tajemniczy wirus przejął konto Mekakushi Dan. Jakaś cycata idolka wywołała też mnóstwo wybuchów na swojej NicoNamie! Pomocy!
@Jin: Co się... coś mam mocne przeczucie, że nie mogę z tym nic zupełnie zrobić. [f9]

Ene wstawiła zdjęcie ze scenerią wiejską. Lecz niespodziewanie wstawiła zdjęcie małpy?
Też Shinshin zmartwychwstał po tym, jak niemal zmarł w wyniku zapachu bentou Momo. [f10]

Przez chwilę nie było zasięgu, ale wróciło, i Ene dalej przesyła tweety.
Teraz wspinają się na górę! [f11]

Shintaro chciał uciec, ale Momo zaraz go złapała!!
Weszli do lasu i teraz Shintaro sporo się śmieje, najwyraźniej z wycieńczenia i przerażenia... [f12]

Ene: Jakoś doszliśmy~!!! ...Ale wejście wygląda bardzo podejrzanie...

Ene: Eh

Ene: I nie wygląda to dobrze... [f13]


Na twitterze zamieszczono link do namy pt: 【み5%】如月モD%眠鋳kNI(Д蠕T【大鋳】 i opisie
キ6%キ%8ウE5ZrD%
ラ駈vョЮ譛rbリ4鋳k!罧忍限(Д蠕Н
(bardzo przekręcony opis i tytuł namy Momo z wczoraj)
 Jeden ze screenów z namy (coś o Momo? [k1])

 Nama trwała tylko osiem-dziesięć minut.
Sama nazwa konta się zmieniła na ∉レキゞア♮z
Zmienił się też opis:
Dziś macie zaszczyt obejrzeć "najgorszą z tragedii". Zapraszamy. (Lub po angielskiemu: Proszę się cieszyć.) [h1]

Po chwili Ene wróciła ze swoim opisem konta.
Ene: Uwa! To było straszne! [f12]

@114514_MI: Co się stało!!?
Ene: Jak tylko stanęliśmy przed domem, Mistrz i Siostrzyczka nagle upadli...! [h2] [f12]

Ene: Kamera jest zablokowana, więc nie mogę za wiele zobaczyć, ale... w tajemniczy sposób dostaliśmy się do rezydencji...

Ene: Taa~k, jesteśmy jakoś teraz w ciemnym pokoju. Mistrz zemdlał, trzymając mnie przy tym bardzo mocno, więc gdyby mnie przekręcił, to bym zobaczyła nieco więcej tego pokoju.

@startrue1: Ene-chan!! To mnie wystraszyło!! (podsyła screenshota z profilowym opisem o tragedii)
Ene: C-co to było!? [h3]

Ene: Mistrz zdaje się taki przerażony, że aż śmieszne.

Ene: JESST! Mistrz jeszcze się nie obudził, ale się przekręcił! Teraz widzę pokój... i Lider leży obok.

Ene: Ale nigdzie nie mogę zobaczyć Siostrzyczki. Hnn... [f12]
@syuukarami:Przed chwilą, nama pojawiła się razem ze słowami "Kisaragi Momo została odłączona"!!!
Ene: Eeeech! Masz na myśli, my też zostaliśmy odłączeni, nie...
@nikubanareP: Już pokazuję (pokazuje screena z namy)
Ene: To prawda!! ...Czyli ktoś to musiał puścić, hm. Bo naprawdę wygląda na to, że Siostrzyczki tu z nami nie ma. [h5]

Ene: Dzięki wszystkim Wam za troskę. Na razie, póki wibruję Mistrzowi, czekamy na pobudkę pozostałej dwójki. [h4]

@Sidu: (na zdjęciu) Uspokój się.
Ene: Masz rację. Powinnam się uspokoić. Przestanę wibrować mistrzowi.
@Sidu: Co to ma być za malunek piekła. [f16]

@Jin: Śmieję się jak wariat z tego, co za szaleństwo dzieje się na @mekakushidan
Ene: Święta prawda!! Masz jakiś pomysł na to, jak nam pomóc?
@Jin: Na razie to dalej wibruj Shintaro.
Ene: Rozumiem. Już się robi!!
@Jin: Proszę bardzo.
Ene: Ale ahhhh!! Przez to, że ciągle to robiłam, baterię mam teraz słabo naładowaną!! NADCHODZĄ WIELKIE KŁOPOTY!! [f14]

Ene: Mistrz teraz drży. Zdaje się być szczęśliwy. [f13]

Ene: Na razie zmniejszyłam wibracje i przełączyłam się na tryb oszczędzania baterii... Ta~aa, ci dwaj śpią tak smacznie a nikt jeszcze nie wszedł do pokoju. Jestem teraz w prawdziwych opałach.
Nie znalazła też żadnego innego smartfonu, do którego mogłaby się przenieść. [f15]

Ene: No nie, to dopiero - wszyscy na Twiterze są tacy mili~ Za bardzo nie wiem co może się wydarzyć za parę chwil, więc jak będę w potrzasku, to się Was zapytam... Będę bardzo szczęśliwa, jeśli mi pomożecie. [f17]

Ene: Dobra, na razie będę w świeci Internetu. Jeśli coś się stanie, to tu wrócę, więc pomóżcie mi, jak tyko nadejdzie czas OK!! [f18]

Znów zmienił się opis na straszniejszy. [h6]
@∉レキゞア♮z: (Linkiem na SEEK at MEKAKUCITY #1) Wybaczcie mi, że tak długo czekaliście. Spektakl za chwilę się rozpocznie. Mam nadzieję, że wszyscy nacieszą się tą najgorszą "tragedią".
@Jin: Wygląda strasznie, ale kogo to obchodzi.
@Cachiyu: Musimy wierzyć w Mekakushi Dan, prawda?
@Jin: Prawda. Oni wszyscy są twardzi, więc będzie dobrze.
@Jin: Może. Tak myślę. [f19]

SEEK at MEKAKUCITY #1

Nagranie: youtube
Screenshoty z namy [f20] [f21] [f22] [tsumugi1] [r1].
Opis [m1]. Można obejrzeć też na Nico

Straszna rezydencja.

Shintaro obudził się w pokoju i odkrył, że utkwił w nim razem z Kido. Pokój nie miał żadnych okien, a tylko jedne drzwi.

Kido dostała takie samo zaproszenie (z dodatkową notatką, że przyjęcie odbywa się 15 sierpnia w południe [f23])

Ene też się pojawia.

Po krótkiej dyskusji z Ene (która miała dostęp do GPSa) dowiedzieli się, że utknęli w domu, w którym popełniono morderstwo.


Nagle usłyszeli warczenie, i odkryli, że pies w klatce pilnuje klucza do jedynych drzwi.

Oboje zastanawiali się, który z nich powinien wziąć klucz od psa, ale oboje byli przerażeni tą wizją. W końcu nie podjęli decyzji.
Ene poszła na Twittera zapytać się ludzi. [h7]

"Wróciłam! No dobra, mam coś, o czym chciałam porozmawiać... Wybierając pomiędzy misrzem a Liderem, kogo będzie fajniej oglądać walczącego z psem stróżującym?" [h8]


Tymczasem Kido zadaje pytanie, czy Shintaro kiedykolwiek prał swoją bluzę. Zauważa też, że przy podbieraniu klucza może wykorzystać swoją moc.



Ene wróciła. Lud wybrał Shintaro. [h8]

Shintaro protestował (i to głośno), ale w końcu się z tym pogodził i po przemowie godnej głównego bohatera anime (opowiadał o tym, że choć nie ma żadnej mocy, to da z siebie wszystko) i udało się odebrać klucz.

W drugim pokoju czekała na nich (Ene, Kido i Shintaro) taka zagadka.

Ciąg dalszy w drugim odcinku 9 sierpnia.

@Ene: Wróciłam raz jeszcze! O jeny, dziękuję wszystkim, myślę, że jesteśmy krok dalej...! [h9]

@High Speed Fujimori: Zatem, dlaczego myślicie o "SEEK at MEKAKUCITY"!! Tym razem pomogłem w kolorowaniu i w innych rzeczach jak ilustracje materiałów!! Ten odcinek będzie o tej trójce ale kto pojawi się w odcinku drugim! Proszę, wspierajcie nas i następnym razem! [f24]

@Ene: Aaaaaa! Całkiem zapomniałam o podładowaniu się!! Enn... Na razie, jak będę mogła, to znowu przyjdę! A jeśli będę miala jakieś pytania, to pomóżcie mi z nimi~!! [n]

Nikt o tym nie mówił, ale Mary zaginęła w dniu przysłania zaproszenia do Kido.
Seto mówił, że zamierza popracować nad swymi umiejętnościami w kręceniu sztucznych kwiatów, więc postanowił zostać na tydzień w pokoju na wynajem. [f25]


2 komentarze:

  1. Dziękuję, że ktoś to tłumaczy.
    Co do kręcenia sztucznych kwiatów, to Marry rzekomo sprzedaje sztuczne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że ktoś to czyta!
      Co do zdania ze sztucznymi kwiatami, to nie rozumiałam sensu zdania - czy Seto miał zamiar pomóc Marry ze sztucznymi kwiatami, i dlatego wsiadł do pociągu? Bym musiała przejrzeć japońskie tweety.... a nie, train służy w tym zdaniu nie jako rzeczownik (pociąg) tylko czasownik (trenować)! Dzięki za zwrócenie uwagi na to zdanie - po nocach ciężko się myśli...

      Usuń

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!