10.08.2016

[Kagerou Project] Seek at Mekakucity #3 - tweety

I kolejna część! Mam zamiar dzielić części w taki sposób, że jedna taka część zawiera odpowiedni odcinek Seek at Mekakucity oraz tweety je poprzedzające. Niedługo po wyświetleniu drugiej części (te odcinki lecą późnym wieczorem), kolejna postać dobrała się do konta...

12.08.2016 21:18 pełny opis z nocy!


Większość tweetów jest wziętych z tłumaczenia Millie [m1] i [m2]

9.08.2016


22:58 Screenshot z aplikacji LINE :

@Jin: Ayano-channnn
@Jin: Wybierz Kano!!!!

Ayano: Dzięki za wiadomość!
Ayano: Też myślisz, że lepiej wybrać Kano?
Ayano: Ty też mnie rozumiesz~!

@Jin: Chcę zobaczyć Kano jako soumen (*ノ ´ ∀ ` * )

Ayano: Ja też chcę zobaczyć! Świetnie się złożyło, nie? [f1]



10.08.2016

Prawie przed pierwszą na Twitterze zmienił się opis:
Członek nr 3 Mekakushi Dan, Kano. Nagle dostałem wiadomość, by wejść na twittera? nwm~ o co w ogóle biega.... a poza tym, miło was poznać!


Kano: (0:54) I... jestem~ ...hm, co tu się w ogóle porobiło.

@nax_hope: Kano?! To Kano Shuuya?!??!
Kano: T-ta, to ja... Łaa, to ja jestem tu super znany i sławny?

@a5_chacku kanooooo!!!! Co małeś na myśli pisząc "jestem"? lol
Kano: No dobra, Neechan dłuugo długo walczy ze swoim LINE, i ja ją obserwowałem, i nagle dostałem wiadomość z tekstem "wejdź tutaj"
* chodzi o hakerskie "I'm in" - nie wiem zbytnio jak to tłumaczyć

@setoshin1331 kano-san gdzie teraz jesteś?
Kano: teraz? Wzięty w niewolę~ jest świetnie. Jestem teraz z nee-chan i seto... oh, ale Seto teraz śpi.

@nzu_rkrk Walczy z LINE?!
Kano: Najwyraźniej przyszło do niej mnóstwo próśb o zaproszenie do znajomych i w kółko wciska "akceptuj" za każdym razem mówiąc "Łaaaaa~!"... To naprawdę zabawne, gdy nee-chan wcześniej rzeczy nie przemyśli

@kagepurochu_bot: zaraz kano, to teraz twój drugi raz!!
Chodzi mi o bycie w nieprzyjemnej sytuacji wwwww
ostatnim razem byłeś zakładnikiem ww
Nie żeby był to powód do śmiechu
Kano: Masz rację! To były czasy~ pamiętam nawet tamten raz~

Kano: Chyba już załapałem. Myślę, że chyba wszyscy wiedzą o naszej sytuacji? Serio wpadliśmy jak śliwki w kompot~ No cóż, nie żebym miał żadnych planów na wakacje. Robi się nawet ciekawie.

@4510471uta nie powinieneś już być w łóżku?!
Kano: Ze mnie jest nocny marek~ a wy też nie powinniście niedługo pójść spać?

Kano: ah! a może wy wszyscy czekacie na odpowiedź na LINE od nee-chan? Ach~ przepraszam, że siostra mówi bez przemyślenia, wydaje mi się, że to troszkę zajmie, więc proszę jeszcze poczekać. Hm, ona ciągle nas przekonuje "Ja im wszystkim odpiszę..!" Więc na pewno wam prędzej czy później napisze...

Kano: a jak już o tym mówimy... pewnie już wszyscy wiecie, ale soumen to trochę...
Serio, czemu soumen....

@HisenKagiyume46 Łaa z Ayano-chan jest prawdziwy hardkorowiec.....!!
Kano: Serio, ja nie mam bladego pojęcia, jak ona się z tym wyrabia....

@ss_kurumaki: lubisz soumen?
Kano: Em, tak, chyba lubię...

@fuuwa__nekon___: proszę, soumen! *zdjęcie*
Kano: rzeczywiście, to prawdziwy soumen...

@wodadada: Potrafisz zamienić się w rzeczy nieożywione?
Kano: Nie, jestem niemal pewien, że nie. Ale nie wiadomo czemu neechan nigdy nie słucha, gdy jej to mówię. Ona jest z tych, że jak się uprze, to da spokój dopiero wtedy, gdy zobaczy mnie jako soumen, choć nie mam jak to zrobić...

Kano: jak tak dalej pójdzie, to kolejne dni będę spędzać na wąchaniu soumenu tak długo, dopóki się w niego nie zamienię... Co to mają być za wakacje...

@_ninoyon: czy twojej siostrze udało się na tobie wymusić dokonanie niemożliwego?
Kano: Trzeba było być przy niej, kiedy wróciła z nami ze wspólnej wycieczki do zoo.

@akatu_kie: co za tragedia...
Kano: no, prawdziwa tragedia...

@numa_no_tami: a co najgorszego próbowała na tobie wymusić?
Kano: Daj mi hwileczkę... ach, jak wtedy, gdy kazała mi dla niej zamienić się w Australię - nigdy w życiu nie wiałem tak szybko

@shin578: soumen przy czymś takim to bułka z masłem!!!
Kano: Znaczy się... tak, o da się przyrównać dwie zupełnie inne rzeczy?

@babiron1010 Ayano-chan dalej walczy z LINE?
Kano: Dalej walczy~ Z Nee-chan jest ranny ptaszek, więc teraz jest jej bardzo ciężko. Wiesz jak mówią, "jak pościelisz, tak się wyśpisz"

Kano: Uwaa, Nee-chan patrzy na mnie wzrokiem bazyliszka

@TakumiMickey716: A dostałeś LINE swojej siostry, Kano?
Kano: nie, jeszcze mi go nie dała

Kano: Właściwie, to kazała mi samemu ją dodać. Czemu nie mogła po prostu potrząsnąć komórką...
* mając LINE, możesz dodać znajomych obecnych przy tobie poprzez potrząśnięcie komórką

@kiyoka025: daj znać Ayano-chan, że nie musi się spieszyć z odpisywaniem na LINE...
Kano: aach, dzięki. Powiem jej to.

@zerozero_0567: troszkę późno, ale wyglądasz świetnie w tym wdzianku! Masz może zdjęcie?
Kano: ach~ tak, mam. Rzadko kiedy można mnie w takim zobaczyć, nie?

Kano: *zdjęcie* oto co mam na sobie. Serio~ ja się na nie zdecydowałem w parę chwil, a Kido wybierała swoje ubranie całe wieki...

Kano: (1:45) Oo robi się już późno! O dziwo bycie zamkniętym sprawia, że gubi się upływ czasu~ ... Nie mam zbytnio co tu robić, więc pewnie jutro znów zacznę pisać. Jeśli macie czas, spędźmy je razem dla stworzenia wspólnych wspomnień z tego lata.

Kano: (1:46) Powiem Nee-chan, by też zrobiła sobie przerwę. A zatem, dobranoc wszystkim!


Po jakimś czasie po południu:

Kano: (16:02) przepraszam, że tak późno~ ach, robi się coraz gorzej.

@h_a_r_u_t_a_: Coś nie tak? Chodzi o... to z soumenem?>
Kano: Nie - znaczy się, to z soumenem jest nieciekawe, ale chodzi mi o co innego.

Kano: chodzi mi LINE Nee-chan~ ona dostaje tyle z niej powiadomień, że cała apka się jej zawiesiła... przepraszam wszystkich, co wciąż czekają. Powiedziała, że na wszystko odpowie, więc cierpliwości!

Kano: (16:20) A tak poza tym, to nie mam nic dzisiaj do roboty~ Co teraz robicie?

@tamagotobatai: Nic a nic nie mówiłeś o Seto ww
Kano: ach, Seto? Z nas trzech on najgorzej znosi uwięzienie~ on serio chce stąd jak najszybciej wyjść

@UKIUKIgorilla: jak raz wyjdzie, to nigdy nie wróci www
Kano: Noo~ po takim doświadczeniu kto wie, czy nie ucieknie na dwór na dobre. Może nawet opuści cywilizację.

@moumou_mikyu: Słucham teraz muzyki! A czy ty zazwyczaj jej słuchasz?
Kano: hmmm~ Od czasu do czasu, ale nie tyle co Kido~

@shino23ktkr: Zamień się w kota dla Seto, by mógł się z tobą pobawić!
Kano: Kiedyś pewnie Seto nie miałby nic przeciwko... Teraz myślę, że powie coś w stylu "Wystraszysz jeszcze Hanao".

@tbn_tenten: Co dzisiaj takiego robiłeś, Kano?
Kano: Uchh, pomagałem Nee-chan... i patrzyłem się w ścianę. Nie ma tu za wiele co robić.

@marcio_pino: Napisałem Ayano, że chcę cię zobaczyć jako soumen!
Kano: Yay~... dzięki.

@still1remo1: Robię teraz zadania domowe~ Mam już ich dość...
Kano: Rozumiem, co czujesz~ chcesz po prostu wyjść i się zabawić jak ja~

@stellagelu: Oglądam teraz let's play (* filmiki, w których ktoś gra w grę, i słychać komentarz gracza)
Kano: ach, Kisaragi-chan mówiła, że chciała by kiedyś taki nagrać. Zaprosiła mnie też na jeden, ciekawe, jak to wtedy wygląda...

@4510471uta: Ayano-chan dalej daje z siebie wszystko?
Kano: (17:52) Tak, tak myślę~ przez cały czas w skupieniu się wpatruje w komórkę, więc chyba tak...

@IKEyu1025: A wychodzisz czasem na miasto razem z Seto i Kido.
Kano: Nie za bardzo~ ale czasem wychodzimy razem na zakupy!~

@858Saki: Teraz siedzę w pracy... Chcę wrócić do domu. Mam na dzieję, że niedługo się stamtąd wydostaniecie~ trzymam za was kciuki (´・ω・`)
Kano: O jeny, dzięki za wasz wysiłek w tym uciążliwym upale! (*słyszałam o 35 stopni + 97% wilgotności...) I nawzajem~ Nie, żebym miał tu coś do roboty, ale będę rozmyślać nad tym, jak stąd uciec!~

@nanmi815 na namie "bezsennej NOCY Kisaragi Momo" Momo-chan rozsadziła jakąś maszyne, wiesz.
Kano: Ech, serio?! Ale, jak jej w ogóle udało się cokolwiek zmusić do eksplozji...?

@cachiyu_ ach, skoro o tym mówimy, to opamiętasz może, jak kiedyś dostawałeś mnóstwo wiadomości?~ wiedziałeś, że to była sprawka Momo-chan? ww
Kano: ech, nie wiedziałem o tym...! To Kisaragi-chan za tym stała?!
* po jednym z odcinków Mekakushi Radio, Momo podała na twitterze Mekakushi Dan maila Kano~ (był emitowany w kwietniu-czerwcu 2014 roku)

@syuukarami: Co teraz robią Ayano-chan i Seto?
Kano: Nee-chan robi to, co wcześniej - mruczy do siebie, jednocześnie walcząc z odpowiadaniem przez LINE, a Seto wydaje się być bardzo znudzony~ przez cały czas głaszcze Hanao po brzuchu.

@curryudon70: Jak już wydostaniesz się z tego pokoju, to kogo najbardziej chciałbyś spotkać??
Kano: Ech~ wydaje mi się, że najciekawiej byłoby zobaczyć Shintaro-kuna? No bo w końcu wszyscy słyszeliśmy, jak wrzeszczał "PIEEEEESS"

@49_Siguma: Jak myślisz, kto za tym stoi...?
Kano: Mary... za to nie odpowiada. Ale może to być ktoś, kto jest nam bardzo bliski - wygląda na to, że zna nas bardzo dobrze...

@poor_2310: Czemu nie zagadasz do Seto czy coś?
Kano: Ech? Właściwie to my rozmawiamy ze sobą przez cały czas. Serio, to zazwyczaj Seto nigdy się nie zamyka

@ISUZU_0307: Możesz zmienić się dla żartu w psa?
Kano: Ach, to bardzo dobry pomysł? ach, ale nie najlepiej mi wychodzi z psami~

@O2Hhun: O jakich rzeczach rozmawiasz z Seto?
Kano? Ech? Nie wiem czemu, ale opowiada mnóstwo ciekawostek o zwierzętach

@kaeppi420: Opowiedz jedną fajną, o której się dowiedziałeś~ www
Kano: Em... Żyrafy podobno mają bardzo długie języki

@fdhgkkchjbvb: A ty co na to wszystko odpowiadasz> LOL
Kano: On ciągle mówi "to niesamowite, nie?", a ja mu na to "tak, serio~"

Kano: My się tak nudzimy, że nawet tej rozmowy nie da się nazwać rozmową

@kakkare: Używałeś kiedyś swojej mocy do przybrania fałszywego uśmiechu?
Kano: Nie, nawet nie próbuję, teraz mam kamienną twarz

@fuka03291: Może pogracie w shiritori???
Kano: Właściwie to zagraliśmy parę rundek, ale seto jest w tym niesamowicie dobry? Używa nazw zwierząt, miast i w wogóle wszystkiego, o których w życiu nie słyszałem

Kano: Za każdym razem się pytam "ale to naprawdę istnieje?", a on odpowiada, że tak.

@Saya_sor: czyli Seto jest naprawdę mądry?
Kano: nie, on o prostu jest ciekawy wszystkiego. I jakoś ma do tego niezwykłą pamięć.

@48sirokurokonek: Co by się stało, gdybyś odpowiadał Ayano tak samo, jak ty teraz do Seto?
Kano: Nee-chan jest czuła na tym punkcie, więc pewnie od razu powie "ty mnie wcale nie słuchasz, prawda?"

@3939_mattya: Może to pytanie wydać się obcesowe, ale... czy jest coś, w czym jesteś pewien, że pokonasz Seto?
Kano: Uch... Ja nigdy wcześniej nie zastanawiałem się nad tym poważnie, ale nic mi teraz nie przychodzi do głowy...

@ISUZU_0307: Jak myślisz, z kim mógłbyś, a z kim nie mógłbyś tak rozmawiać?
Kano: Pomyślmy. Z Ene-chan byłoby to nawet niemożliwe? Z Shintaro się zazwyczaj drażnię, więc on też nie. Może by zadziałało na Kido? Całkiem się dogadujemy, jak to rodzina.

@yxwvu89: Po twitterze chodzi ankieta w której 90% głosujących chce zobaczyć soumen-kano... Co o tym sądzisz?
Kano: T-to wyjdzie dopiero przez LINE, więc...!

@love_87R: Czemu nie zamienisz się w Ayano i nie karzesz Seto zgadnąć, która jest prawdziwa?
Kano: Za bardzo się boję Nee-chan, by to zrobić

@poor_2310: Gdybyś się miał siłować na ręce z Seto albo Kido, to kto by wygrał?
Kano: To, ten... no, zależy.

Kano: Kto wie, może gdyby Kido była naprawdę zmęczona.

@tategamiwolf598: A gdybyś się siłował z Konohą?
Kano: Starłby mnie z tej ziemi.

Kano: Ja po prosu nie jestem typem osiłka, dobra?!

@rua_ouka: A gdybyś się siłował z Shintaro?
Kano: Ach... tego wolałbym nie sprawdzać. Gdybym przegrał, to do śmierci bym się z tego nie otrząsnął

@suximizu_: Dobrze się bawisz na twitterze?
Kano: (20:34) Ten, sam Twitter jest całkiem niezły. Ale zawsze, kiedy po mnie widać, że się dobrze bawię, Nee-chan patrzy na mnie, jakby mnie chciała zabić.

@poor_2310: A Seto nie robi jak Ayano, gdy z tobą rozmawia?
Kano: Od czasu do czasu zagląda mi przez ramię. Pytał się mnie co ja oglądam na komórce.

@asuneko_sao: To Seto nie wie co to Twitter..?
Kano: Nie, on wie, ale... nie wiem jak mu wytłumaczyć to, co się teraz dzieje

Kano: Ech, jakby mu to wytłumaczyć, co robię na Twitterze

@cocooo_42: Daj spróbować Seto!!
Kano: Ach, tak by było najłatwiej. Dajcie chwilę.

Konto przejął Seto. Z opisem w profilu:
Jestem Seto-ssu.

Seto: (20:50) Cześć-ssu

@kitune628:cześć~ Na awatarze masz Hanao- dobrze zgadłem?
Seto: Ach! Dobrze zgadłeś. Kano mi takie ustawił.

@wodadada: Twój opis przy profilu jest taki nieżyciowy LOL
Seto: Ech! Kano je mi napisał...

@kaiko0803: A skoro już tu jesteś, to co sądzisz o Twitterze?
Seto: mm, jakby to napisać... jest tutaj mnóstwo ludzi! Tu zawsze jest ich tak pełno?

@h_a_r_u_t_a_: To dlatego, że wszyscy czekali na ciebie, Seto! Wszyscy chcieliśmy z tobą pogadać!~
Seto: Eeeeech! Czuję się zaszczycony... A-ale o czym powinienem gadać?

@gnaaakog: Co teraz dokładnie robisz? Wydajesz się całkiem spokojny
Seto: Bo jestem~ Nee-chan siedzi ze swoim LINE, więc... bawię się z Kano w shiritori.

Seto: Chociaż mam przez tą ikonkę takie nieodparte wrażenie, że stałem się Hanao...

@eri_pyon0130: Naprawdę świetnie wyglądasz w tych okularach!!~ To są zerówki??
Seto: Tak, masz rację! Słyszałem, że takie są modne, ale czy to prawda?

@kgpr_mg_etc_ Kto tobie wybrał twój strój??
Seto: Ach, to był pan ze sklepu!

@setomanatu: Nie czujesz się dziwnie bez swojego kombinezonu?
Seto: Czuję się, czuję~ O wiele wygodniej mi się chodzi w czymś, do czego jestem przyzwyczajony.

Seto: Łaa... Dostaje tyle o to pytań, co mnie naprawdę cieszy, ale... t-to też trochę zawstydzające, nie.

@sakitaro_34_87: Co sądzisz o dokuczaniu Mary przez Kano?
Seto: Aach!! To to nie jest właściwie dokuczanie. Kano uważa Mary za ważną dla niego osobę, po prostu tak się wyraża! Oni dobrze się ze sobą dogadują~

@m0912LL: jak Kano wcześniej pisał na twitterze, to przez chwilę było o siłowaniu się na ręce. Seto jest serio taki silny?
Seto: Siłowanie się? Em, nie za często się w to bawię... ale kiedyś często mocowałem się z Kano.  Przegrywałem z nim.

@shion_kuroneko: Przegrywałeś?! Ciekawe, kiedy to było!
Seto: To było tuż po tym, jak się poznaliśmy~ i nawet wtedy to Kido była najsilniejsza.

@misogi_lie00: A gdybyś teraz spróbował, to jaki byłby wynik?
Seto: Też mnie to ciekawi! poczekaj, zoraz zobaczę!

Seto: Ach, alo on za bardzo nie chce

@karuma _ansatsu: I jaki wynik?

Seto: Ach, pokonałem go bez problemu!

Seto: Sprawdziliśmy na jedną i na drugą rękę i dwa razy wygrałem.

@A_sa_n0v0: Jaką minę teraz ma Kano-kun?
Seto: Jest teraz w kiepskim humorze-ssu

@G_okz: Teoretycznie jesteś jego onii-chanem i powinieneś dawać mu fory..!
Seto: Ach, wydaje mi się, że tak się powinno robić...

@kano_syuya05: A Kano nie jest z was starszy?
Deto: Nie żebyśmy kiedykolwiek o tym dyskutowaliśmy, ale... kiedy wcześniej o tym rozmawialiśmy, to Kano powiedział chyba "nie chcę być tym starszym", tak mi się wydaje. Nie wiem, czy to w ogóle pamięta.

@seiun_nekojita: Kousuke, co zazwyczaj pomaga, kiedy płaczesz i nie możesz przestać?
Seto: Ach~ kiedyś była ze mnie wielka beksa, ale nawet ja nie pamiętam dlaczego tak często płakałem~

Seto: Ale zazwyczaj wystarczyło porozmawiać z kimś z rodziny, a łzy same przestawały płynąć - dziwne, nie~

@G5I53V7Zkkikox8: A jak jest teraz, kiedy chce ci się płakać?
Seto: To nie zdarza się za często, ale robię to co wcześniej - rozmawiam z członkami rodziny i spędzam z nimi wesoło czas!

@uona_sept: Jaki masz kolor majtek?
Seto: Niebieski-ssu

@a__ma__to: Co myśisz o Shintaro?
Seto: Shintaro-sanie? mm, mało kto o nim tak mówi, ale jest naprawdę bardzo spoko!

Seto: Ale czasem, gdy rozmawia się w grupie, atmosfera potrafi stać się trochę dziwna? I wtedy on pierwszy to się wtrąca. Serio, jest on prawie jak zapasowy danchou~

 @SDzgEGCJcUkgVOo: Czy od niego czuć w coś wytartą colą?
Seto: Czuć od niego-ssu

@ISUZU_0307: A są jacyś członkowie, którzy nie za bardzo się z nim kumplują?
Seto: Nie, żeby się nie lubili... ale czasem on i Kano się ze sobą nie zgadzają. Są do siebie naprawdę podobni.

@MemoriaRudy: Wcześniej w Mekakakushi Radio zostałeś określony jako zastępca Danchou, co o tym myślisz?
Seto: Eech! To trochę... a Kano lepiej by do tej roli nie pasował?

@non_taro_0624: A próbowałeś pomóc Shintaro w znalezieniu pracy dorywczej?
Seto: Kisaragi-san też mnie kiedyś się o to zapytała.

Seto: Kiedyś się zapytałem "a może roznoszenie gazet?", ale on odparł "nie mogę, jestem uczulony na gazety".

@zerozero_0567: A kim zazwyczaj rozmawia Shintaro, jak jest w kryjówce?
Seto: Hm daj mi chwilę pomyśleć... ach, często rozmawia z Kido.

@tama_5_yaki_: Ech, to on nie rozmawia z Ayano-chan...?
Seto: Zwykle... sprawia wrażenie, jakby chciał, ale nie wie, od czego zacząć...

@willll1163: A Seto, jak mi się wydaje, najczęściej rozmawia z Mary-chan?
Seto: Tak!! Naprawdę miło się rozmawia z mary. czasem zauważa mnóstwo rzeczy, które mi nigdy nie przyszły do głowy!

@xpecottox: A jakie lubisz grzyby?
Amerykański muchomor bulwiasty-ssu (*to nie nazwa naukowa!)

@Tukiokakotoha: A jak wygląda ten grzyb?
Seto: jest biały, i nawet okrągły!

Seto: Choć jest trujący

Seto: (22:25) Ach!! Czas już spać!!

Seto: To miłe dostawać tak dużo pytań~ jeszcze wrócę! Dobranoc wszystkim!

11.08.2016


@Sidu: (15:11) Dzień dobry.
*zdjęcie z tekstem*
@Seto: Witam wszystkich, co się tu zebrali.
Dziś przygotowaliśmy dla Państwa głębszą fabułę przedstawianej "tragedii". Mogą Państwo obejrzeć spektakl tutaj: http://live.nicovideo.jp/watch/lv271790572
Żałosne owieczki po raz kolejny będą poszukiwać w Was ratunku, nieprawdaż? [f2]

To był najciekawszy z wczorajszych screenshotów.
@Sidu: Dobranoc.
@Jin: Chcę wiedzieć, jak się teraz czują ofiary. [f3]


Seto: (21:02) Niebywałe, ale konto Nee-chan dostało około 10 000 wiadomości...! Jest z tego powodu szczęśliwa, i zamierza na nie wszystkie odpowiedzieć bez niczyjej pomocy, więc zajmie to sporo czasu. "Może i spóźniona, ale odpowiedź na pewno przyjdzie" tak powiedziała. Więc proszę o cierpliwość i poczekać~!

Seto: Naprawdę przepraszamy, że zajęło to tak długo, ale pomysły was wszystkich bardzo nam pomagają. Proszę nas wspierać oczywiście~! [f4]

@Jin: Nawet jeśli sobie uprościmy, że odpisze na każde z 10 000 wiadomości tylko 30 znaków, to spisze ich tyle, ile było w 3 tomie light novel. Poważnie, siła woli Mistrzyni Ayano... [f5]

12.08.2016


@Kashiyama Nanami (seiyuu Momo): Zaczęłaś pisać na Twitterze! Ach, wszystkiego najlepszego~ ★ > v <
@Asumi Kana (seiyuu Ene): A kto to~ sama Momo-chan-Nanami-chan! Dziękuję bardzo~! Och, i podobno ostatnio jest sporo zabawy w Mekakushi-dan *śmiech* [f6]

A na twitterze Mekakushi Dan...

Ene: (20:24) Ach~hh, już się naładowałam! Przepraszam, że tak późno~!

Ene: Jak to zazwyczaj ostatnio, dalej się zastanawiamy nad tym, który z guzików nacisnąć... U~nnn~  *zdjęcie*

@Recent KagePro troll bot: Shintaro ma się dobrze? Nic o nim nie słyszeliśmy od czasu, kiedy zemdlał... ughh...

Ene: Mistrz jest nieprzytomny jak zabity! Może naprawdę dał z siebie wszystko podczas walki z tym psem...

Ene: O-och! A co do zagadki z guzikami, to wiele osób wybrało misia...!

@The fox’s corpse has fallen over: Nie męczysz już mistrza wibracjami?
Ene: Brzęczę mu od kiedy tylko się naładowałam. Mistrz chyba naprawdę się wykończył.

@Ruria:A co do zagadki, to nie będzie niedźwiedź?? Bo ten, te zwierzęta z obrazka mają wspólne to, że "wchodzą w skład nazw prefektur".
Ene: Prefektur... Ach!! Nie zauważyłam tego!!

@Kei: Na pewno chodzi o Tottoru (tori-ptak), Kagoshima (shika-jeleń), Gunma (uma-koń) i Kumamoto. Więc to będzie niedźwiedź (kuma)!
Ene: Ok! Więc wybierzemy przycisk z misiem OK!! Ludzie z twittera naprawdę są super! Dzięki wam wszystkim za pomoc~!

Ene: Jak już stamtąd wyjdziemy, zmuszę Mistrza do podziękowania wam... Ta, chociaż nie jesteśmy tu z własnej woli, to jest naprawdę fajnie!

Ene: Uwielbiam widok zakłopotanego Mistrza, więc dobrze pomyślcie o co go najpierw zapytać, dobra... Fufu... [f7]

Seto: Witam-ssu! Chcemy podziękować wszystkim, którzy wysłali Nee-chan wiadomość...! Niedługo skończymy liczyć propozycje od wszystkich i poznamy wyniki! Mam nadzieję, że wyjdziemy z tego w jednym kawałku...

Seto: Ach! Chcemy też przeprosić wszystkich, którzy nie dostali odpowiedzi, dostaliśmy mnóstwo wiadomości... Nee-chan wciąż uważa, że odpowie wszystkim, więc pewnie zajmie je to sporo czasu. Będziemy szczęśliwi, jeśli jeszcze poczekacie!

Seto: Przepraszam, jeśli to zabrzmiało, że zależy nam tylko na waszych głosach... Jak tylko stąd się wydostaniemy, Nee-chan będzie chyba jeszcze odpisywać przez jakiś czas...! [f8]

@Kinoko: Czyli wiadomości "przeczytane" to te, na które nie możecie odpowiedzieć...?

Seto: Nie nie, przepraszam, że wygląda tak, że po prostu wzięliśmy wasze głosy! Wiesz, najpierw nam na nich zależy (a dopiero potem odpowiemy). Naprawdę, przepraszamy, że tak późno...!

@Toranoko: Odpowiadanie na te wszystkie 10 000 wiadomości zajmie pewnie dłużej niż tydzień...
Seto: Nee-chan jest wciąż wypełniona duchem walki... Ale a razie z nami od jakiegoś czasu nie rozmawia...

@Makoto:A może podacie Nee-chan pomocną dłoń?
Seto: No ten~ Zaproponowaliśmy jej pomoc, ale ona stwierdziła "Wiadomości były wysłane do mnie, więc to ja im odpiszę!", więc nie mamy jak.

Seto: Naprawdę czujemy się niezręcznie, że tak wszyscy chcą nam pomóc. Nee-chan na pewno wam wszystkim odpowie, a ja wymyślę coś, by podziękować wszystkich jak tylko stąd wyjdziemy~! [f9]

Seto: Ach, pewnie wiecie, ale Nee-chan, gdy czyta wiadomości z LINE, mówi na głos takie rzeczy jak "Skąd on wie o Shintaro...!" albo "Kolor moich majtek!?"... Naprawdę jestem ciekawy, jak to dalej się potoczy...
@Jin: To ja zadałem pytanie o majtki、、、( ◞‸◟ )
@Jin: Wiesz, że to mi potrzebne do następnej książki?
@zeroha: Czyli będzie kadr na bieliznę w następnym tomie!?
@Jin: Nie, raczej nie... Jak już, to tylko na moją bieliznę...

@Jin:Och, to prawie czas na tragedię, więc lecę po lody. Zjem je podczas oglądania.

@∉レキゞア♮z: Wszyscy ci, którzy się tu zebrali, dzisiejszej nocy "żałosne owieczki" odsłonią rąbek kurtyny najgorszej tragedii. "Prawda" owej serii "tragedii"... proszę poznać ją na własne oczy! [f10]

SEEK at MEKAKUCITY #3

Nagranie: youtube
Opis: [j1] [r1]
Screenshoty: [j1] [m3]
Wróciliśmy do Ayano, Kano i Seto, którzy utknęli w sypialni.

Ayano ogłosiła wyniki.

Ayano: Było mnóstwo osób, którzy zadawało pytania, ale najczęściej pojawiającą się odpowiedzią było na Kano zamienionego w soumen.
Kano: Wy wszyscy oszaleliście?!?! Mówiłem, że to niemożliwe!
Ayano: Daj z siebie wszystko! (stara się wcisnąć Kano przez mysią norkę (razem z Seto)) Dalej Shuuya! Zamień sięw soumen!
Kano: AŁA! JA NIE CHCĘ UMIERAĆ! Zdurniałaś!? Ja tam nie wejdę!
Ayano: Czyli nic z tego nie wyszło...
Kano: Ty wiesz, że nie mogę zrobić niemożliwego, nie?!

I tak Ayano nie udało się z soumenem... Seto również był rozczarowany, ku zdziwieniu Kano.

Seto postanowił posłać Hanao przez norkę.

Hanao zniknął, by pozyskać informacje.

Hanao wrócił, a Seto używa swej mocy.

Dowiaduje się od Hanao, że w pokoju obok (jadalni) leży nieprzytomny Konoha z leżącym obok czerwonym szalikiem.

Seto się wystraszył i kłamie pozostałej dwójce, że nie zrozumiał chomika.

Wracamy do Kido, Shintaro i Ene, która wróciła z odpowiedzią z Twittera.


Odpowiedzią do zagadki do otworzenia drzwi okazał się guzik z niedźwiedziem (każde zwierzę wchodziło w skład nazwy innej prefektury - to je wszystkie łączyło)

Po przejściu przez drzwi znaleźli się w tym samym pokoju, co wcześniej byli Hibiya i Momo.

Zmierzyli się z tą samą zagadką, na której rozwiązanie od razu wpadła Kido.

I teraz są na tej samej klatce schodowej, co Hibiya i Momo.

Ayano, Kano i Seto usłyszeli łomot z szafy i znajdują w niej związaną i zakneblowaną Mary.

Jej kajdanki okazują się być związane do...

...bomby.

Obok niej na ścianie została napisana zagadka: "Niegdyś czysty kolor, który został zbrukany, to...?"

Domyślając się, że kolor z zagadki to barwa kabelka do przecięcia, Ayano wraca na LINE po odpowiedzi.

Hibiya i Momo doszli do parteru do jadalni.

Zastali stół pełen jedzenia, i Momo chciała to wszystko zjeść, ale Hibiya zaczął przezywać ją krową (za co dostał od Momo)

Następnie odkrywają Konohę martwego na podłodze w kałuży krwi płynącej z jego ust i szalikiem Ayano obok.

Obecna lokacja członków Mekakushi Dan:
  •  Sypialnia: Ayano, Kano, Seto, Hanao
  • Szafa: Mary
  • Jadalnia: Hibiya, Momo, Konoha
  • Klakta schodowa: Shintaro, Kido, Ene
Kolejny i ostatni odcinek Seek at Mekakucity pojawi się  15 sierpnia. [f11]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!