8.08.2016

[Kagerou Project] Seek at Mekakucity #2 - tweety

I kolejna część, tym razem z nową postacią!
Pomyślałam, że chyba lepiej zrobię, jeśli jakoś podzielę na części wszelkie info dotyczące tego eventu.


08.08.2016 (poniedziałek)

Tym razem konto przejął Konoha. Oto opis:
Członek nr 9 Mekakushi Dan, Konoha. Nie za bardzo wiem, jak się korzysta z Twittera, ale miło Was wszystkich witać. [m1]


Konoha: Jestem.

Konoha: Hm, miło was wszystkich poznać. Nazywam się Konoha.

@Yagichan: Konoha-kun tu jest!? [n]
Konoha: Hmm... Shintaro pokazał mi kiedyś, jak się używa czegoś, co się nazywa "maile", i teraz jakoś przyszedł mail z napisem "wejdź na Twittera"... i była tam nawet instrukcja, więc, hmmm, tu jestem.

@Spica: A skąd był ten mail?
Konoha: Eh, teraz, jak o tym mówisz... Właściwie nie wiem. Myślałem, że był od Shintaro, ale mógł też nie być.

@Tokumori no Parfait: Już jesteś bezpieczny!?
Konoha: Eh? Bezpieczny... Dopiero się obudziłem.

Konoha: Chyba byłem zaproszony na jakieś przyjęcie... Ale zapamiętałem zły czas i... Obiecałem, że pójdę z Hibiyą, ale nigdzie go to nie ma... Nie jest dobrze.

Konoha: Ach, muszę coś zjeść.

Konoha: Pójdę do sklepu spożywczego.

Konoha: Z jakiegoś powodu noszę strój odświętny ale... Ciężko się w tym chodzi.

@Kakkare: Masz ze sobą portfel?
Konoha: Zapomniałem... Już po niego idę.

@Haruta: Czyli Konoha też jest w garniturze! Chciałabym zobaczyć jego strój~! :;(∩´///`∩);:♡ [n]
Konoha: Emm... Tak, jasne. Shintaro pozwolił zrobić mi zdjęcie. [n!]

Konoha: Takie *zdjęcie* [f1]

@Tateeri: Pasuje ci! Kto to zdjęcie robił? [n]
Konoha: Shintaro.

@Izuko: A możesz znaleźć Hibiyę? [n]
Konoha: Być może, wcześniej go spotkałem, tak myślę.. uu... [n!]

@Kaede: A jesteś teraz zamknięty w środku?
Konoha: Eh? Nie, wcale.

@Konoha de Atama kowasu Otome: To gdzie?
Konoha: Hmmm jestem tuż przed sklepem spożywczym, który jest niedaleko mego domu, jak zwykle...

@Tsukioka Kotoha: To dobrze... Najwyraźniej całe reszta Mekakushi Dan została gdzieś teraz zamknięta...!
Konoha: Eh!! Naprawdę?

Konoha: Ach, tak, też miałem iść na przyjęcie. Ale co maż na myśli mówiąc, że... wszyscy są gdzieś zamknięci..?

@Hidamari: Właśnie tak! Wygląda na to, że zostali zamknięci wewnątrz jakiejś rezydencji w górach...
Konoha: Myślę... że to to samo miejsce, do którego dostałem zaproszenie. Wszyscy są tam zamknięci. Rozumiem.

@Imuya: Wszyscy są w naprawdę wielkich opałach! Liczymy na ciebie, Konoha...!
Konoha: Ach tak... Uhm, rozumiem. Spróbuję pomóc.

Konoha: Może zrobię to, jak zjem...
@Keito: Negimę?
Konoha: A, dobrze mnie rozumiesz.

Konoha: Uhm, najadłem się, więc teraz pójdę.

@Kaede: Lider i Shintaro zostali zamknięci! Nie wiem jak, ale bądź ostrożny!!!! [n]
Konoha: Ach tak... dobrze, już idę. [n]

 Konoha: Ach, coś leży na ulicy.
@Kagekuro: Co takiego?!
Konoha: Takie coś. *zdjęcie*
@Jin: Dobre z ciebie dziecko.
Konoha: To mogło być niebezpieczne sla samochodów, takie rzeczy się wyrzuca do śmietnika...
@Jin: ( ◞‸◟ )
@Jin: Ale z drugiej strony, Saeru wydaje się zadowolony (?).

Konoha: Dobrze, już biegnę. [f2]

Konoha: Ach, żuczek.
@Rinne (love): Złapiesz go? *śmiech
Konoha: Ja, ja tak myślę.

Konoha: N-niemożliwe...
@Sugipiii: Coś się stało...?
Konoha: Żuczek odleciał...
Konoha: Haaa...

@Hiroto Minage: Zapomniałeś o swoim celu?
Konoha: Ach...

Konoha; Już idę...!

@Tougou Hidekuni: Proszę, masz żuczka: *zdjęcie*
Konoha: Ach! Bardo dziękuję! Dam z siebie wszystko! [f3]

Konoha: Chyba jestem już niedaleko tego miejsca, ale... do niego przedostać się mogę tylko tą drogą. Na razie najkrótsza droga wiedzie tylko wpław...

Konoha: D-dobrze, nadciągam!

@Suterareshi LN (VII): Konoha, komórka ci się zepsuje, wiesz~
Konoha: Chyba moja komórka wydaje się być dobra. Shintaro powiedział "Z pewnością ją zamoczysz", dlatego ją dla mnie wybrał.

Konoha: Niedługo dopłynę. Oby wszyscy mieli się dobrze...!

Konoha: Eh, niebo jakoś robi się jaśniejsze.

Konoha: Ach... *zdjęcie*

@Haruta: Konoha, może jesteś w innym kraju...
Konoha: T-też tak myślę... Aa...

Konoha: Ale jest tu mnóstwo rezydencji! Tak wyglądają!
Konoha: A-aaa... N-niedługo wrócę! Już wracam! [f4]

(Zdjęcie pochodzi z Paryżu we Francji, niedaleko skrzyżowania  Rue Francois 1er i Rue de Marignan) [f5]

Konoha: T-to to...! *zdjęcie*

@Konoha de atama kowasu otome: Wybierając pomiędzy swoimi nakama i lodami, które są ważniejsze? ( ^ω^ )
Konoha: !!
Konoha: Ugrrh, pa pa, lody... [f6]

Konoha: Tak, teraz muszę już naprawdę iść. Polecę teraz z caałej mojej mocy i pokonam za jednym susem...

Konoha: Przyjemnie. Lubię taką okolicę. *zdjęcie*

@M-ko (Mari): Ty naprawdę tam doleciałeś!?!?
Konoha: To bardziej jak skakanie - takie PYONNN.

Konoha: Tym razem nikt nie przychodzi...

Konoha: Okolica jest naprawdę ładna. Też chcę umieć rysować...

Konoha: Ech, czemu robi się tym razem zimniej...

Konoha: Wydaje mi się, że jestem już blisko. *zdjęcie*

@Wistaria: NIEEEEEE!!! To nawet jeszcze daleeeej!!!
Konoha: A-a może i tak...
Konoha: Uchh... [f7]

Konoha: Teraz mogę iść tylko naprzód dlatego, że nie mam innego wyboru...!
@Shoka: Konoha-kun, głowa do góry!! *zdjęcie*
Konoha: Aaa, z jakiegoś powodu jestem teraz pełny energii!!! [f8]

Konoha: Wróciłem do... Japonii...

Konoha: Udało mi się... Wreszcie jestem z powrotem...

Konoha: A... czuję taką ulgę, że aż chce mi się spać... [f9]

09.08.2016 (wtorek)

Konoha: Hnnn~~ Dzień dobry.

Konoha: ...Eh?

Konoha: ...

@Kashiyuri: Długo ci się pospało~ [ze 22 godziny]
Konoha: C-co powinieniem zrobić...!

@Reitou Shino: Gdzie teraz jesteś?
Konoha: Biegnę, wzdłuż wybrzeża!

Konoha: Już jest dobrze. Przypomniałem sobie jak się czyta mapę - wszyscy mnie tego wczoraj uczyli. [f10]

(godzina i 45 minut później)
@Shinko: Jesteś Konoha, na pewno będzie dobrze (chyba). Daj z siebie wszystko!
Konoha: D-dziękuję. Bateria coraz słabiej trzyma... Napiszę wszystkim, jak już dotrę.

Konoha: Przepraszam, że tak wszyscy się o mnie martwią. Doszedłem chyba już do wejścia do lasu. Mogę wyczuć zapach ich wszystkich...

Konoha: Czuję się trochę nieswojo... ale idę!

@Rain: Jaki to zapach?
Konoha: Myślę, że to zapach szmatki, którą wytarto rozlaną colę.

@Kyunbee: A właśnie, coś jadłeś? [n]
Konoha: Urghh... Nic dzisiaj wcale nie jadłem. Jestem głodny...

Konoha: A... jelonek rogacz! [f11]

@Yua: Zapomniałeś o swym celu? (゜ロ゜)
Konoha: O-oczywiście, że nie!!

Konoha: Wszystko w porządku. Właśnie w tej chwili stoję przed rezydencją. Dobrze trafiłem... prawda?

@Naa-san: Dobrze trafiłeś! Tylko ostrożnie OKKK!?
Konoha: To wiem. Dziękuję, to ja idę!

Konoha: Weszłem teraz do budynku, ale... co za niespodzianka! Dzwi najwyraźniej nie otwierają się od środka.
Konoha: Czy to znaczy... Że też zostałem zamknięty w środku?

@Kakkare: Możesz je wyważyć?
Konoha: Myślę, że mogę. Nie wyglądają one na bardzo mocne. Gdybym chciał się wydostać... Myślę, że mógłbym po prostu wyważyć te drzwi.

Konoha: Na razie poszukam pozostałych członków grupy. [f12]

@Kyougetsu Miya: Znalazłeś już kogoś.
Konoha: Utknąłem w korytarzu jak tylko wszedłem do rezydencji, ale najwyraźniej nikogo tam nie było. Jest tu kilkoro drzwi - spróbuję je otworzyć!

Konoha: Ale... co to za przeczucie... myślałem, że wszyscy tu są, ale mogę wyczuć też coś innego. Przyprawia mnie to o zawroty głowy...

Konoha: Najpierw spróbuję otworzyć pierwsze drzwi OK.

Konoha: Eh...?

Konoha: N-nie...Niemożliwe..! [f13]

(Zmienił się właściciel konta na tego strasznego... Zaczernił awatara i tło)
Link do SEEK at MEKAKUCITY #2 (na żywo)
@∉レキゞア♮z: Witam wszystkich, co się tu zebrali.
Dziś przygotowaliśmy dla Państwa głębszą fabułę przedstawianej "tragedii". Mogą Państwo obejrzeć spektakl tutaj: http://live.nicovideo.jp/watch/lv271790572
 Żałosne owieczki po raz kolejny będą poszukiwać w Was ratunku, nieprawdaż? [f14]

Link do [Wszyscy] NOC, podczas której Kisaragi Momo położy Cię do snu [Wielkie powitanie] (na żywo)
@∉レキゞア♮z: Z chęcią przedstawię wam kolejne wieści. Owy ciąg znaków spisany poniżej posłuży jako jedyny "klucz", który powiąże wszystkich z "żałosnymi owieczkami".
 Dwa filmiki wyświetlane jednocześnie.
Jestem pewien, iż wszyscy zostali pobłogosławieni rozumem, nie zostaną zwiedzeni. A zatem, po raz kolejny nacieszcie się do pełni "tragedią"! [f15]

SEEK at MEKAKUCITY #2

Nagranie: youtube
Screeenshoty [f16] [f17] [f18] [m3] [m4] [s1] [j1] [r1].
Opis [j1] [r1]

Odcinek zaczyna się od obudzenia się Momo i Hibiyi.

Znaleźli się w pokoju z dwojgiem drzwi.
  Na jednym z nich znajdują się trzy guziki (bomba, czaszka, klątwa). Zgadują, że wciśnięcie prawidłowego przycisku otworzy im drzwi.

Wskazówką do rozwiązania zagadki jest rysunek tanuki z tekstem "tabatatakutadan".

Na drugim końcu pokoju znajduje się monitor, na którym wyświetlana jest nama Momo (ta sama, która była nadawana jednocześnie z tym odcinkiem).

Oboje postanowili zapytać się przez system komentarzy na namie o to, który przycisk nacisnąć. Przy okazji czytają na głos komentarze.

Odpowiedzią na zagadkę była bomba, ponieważ bakudan (bomba) nie tylko oznacza broń, ale też rodzaj alkoholu, z którym można skojarzyć oczywiście tanuki.

Guzik otworzył drzwi, które zaprowadziły ich na klatkę schodową.


Scenka się urywa, i przenosimy się do pokoju, w którym znaleźli się Ayano, Kano oraz Seto.

Słyszeli wcześniej krzyk Shintaro w starciu z psem, i są świadomi jego obecnej sytuacji.
Ayano powiedziała, że czuje się nieswojo bez swojego szalika "Jest sierpień, Neechan.."

Trójka zaczęła się zastanawiać, kto za tym wszystkim stoi - Mary podpisała się na zaproszeniach, ale ona tego wszystkiego nie mogła przygotować.
Ayano martwi się o pozostałych i chce wyjść z pokoju.

W pokoju znajdują się drzwi z zepsutą klamką, szafa, która nie chce się otworzyć, i mysia norka.
Seto ze sobą przyniósł Hanao (chomika) i zaproponował, że za pomocą swej mocy może poprowadzić Hanao na zewnątrz w nadziei, że to pomoże odnaleźć wyjście z pokoju.
Kano szybko zgadza się na ten plan (jakby wyczuwając, że on będzie następną opcją).
Ayano natomiast sugeruje, że Kano może wykorzystać swą moc, by zamienić się w soumen (białe spaghetti podawane na zimno) i wyjść z pokoju.
- Ale.. że co? Ty to na pewno przemyślałaś?! - zastanawia się Seto.
- Co się tak z tego cieszysz?!! Przecież to niemożliwe!!? Moja moc tak nie działa!

Ayano proponuje, że poproszą wszystkich o opinię przez LINE.
Kano nie wiedział, że Ayano ma LINE i przejmuje się tym, że jeszcze go nie dodała do znajomych. Ayano planowała dodać wszystkich i powiedziała mu, że doda go później. Seto już ją ma w LINE (ayano-ranger)
Seto zauważa, że Kano nagle ucichł, a Ayano, że zachowuje się dziwnie.

Obecna lokacja członków Mekakushi Dan:
  • Piętro - Pokój gości A: Shintaro, Kido, Ene
  • Piętro - klatka schodowa: Hibiya, Momo
  • Parter - sypialnia: Ayano, Kano, Seto, Hanao



Po namie:

@∉レキゞア♮z: Co sądzicie o dzisiejszej "tragedii"? Kolejny "klucz" do uratowania "żałosnych owieczek" znajduje się tutaj. Mam nadzieję, że wy wszyscy będzie razem uczestniczyć.


Seek at Mekakucity - część 3 >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!