15.08.2016

[Kagerou Project] Seek at Mekakucity #4 (final night) - tweety

I ostatnia noc! Przepraszam jak zwykle, że z opóźnieniem :)

17.08.2016 4:35 Pełny opis nocy!



14.08.2016 (niedziela)

Tym razem przed godziną dwudziestą konto Mekakushidan przejęła Hiyori.

Opis: Nudzi mi się. [k1]


Hiyori: Ech, co to w ogóle.

@Sawa: Podobno ci się nudzi...
Hiyori: Ta, nudzi mi się. No wiesz, bo Konohy-sana też tu nie ma.

 @I love Toa san too much Syndrome:Hiyori-chan!?!?!? To naprawdę ty, Asahina Hiyori-sama!?!?
Hiyori: T-tak, to ja... wiesz, już mi się nie podobasz.

@Kurozuki Ayane:Nie wybierasz się na przyjęcie, Hiyori-chan!?

Hiyori: CO!? Nikt na żadne mnie nie zaprosił!! [k2]

@Morihiro: Wszyscy w rodzinie Asahina zdrowi?
Hiyori: Co za banda czubków...

@Momoha: Jak się ma Hibiya?
Hiyori: Skoro już o nim mówisz, to jego też tu nie ma.

@mokano: Hibiya też jest na przyjęciu ^^
Hiyori: He~e... Pewnie dostał nerwówki idąc na przyjęcie razem z Konohą-sanem...

@Jyukensei: Gdzie teraz jesteś, Hiyori-chan?
Hiyori: W domu. Się nudzę. I nikogo u mnie nie ma. I co ja słyszę? Przyjęcie!? Jak to!?

@☆★Reinn★☆:Wygląda na to, że zaproszeni zostali jedynie członkowie Mekakushi Dan.
Hiyori: Ach, czyli to oni. Zaraz się na nich wkurzę.

Hiyori: To z ich stroty takie podłe. Nie do wiary... nie mogli oni przygotować przyjęcia z osobami towarzyszącymi czy co? [f1]

@☆★Reinn★☆:Hiyori-can, nie myślałaś może o przyłączeniu się do Mekakushi Dan?
Hiyori:Ech? Ach, już wcześniej im odmówiłam.

@Nekohuran wa tengoku: Wiesz, teraz, gdy wszyscy zostali zakładnikami, to się cieszymy, że cię tam nie ma... Nawet Konoha tam padł...
Hiyori: CO!? KONOHA-SAN TERAZ CIERPI!? CHCĘ WIEDZIEĆ WSZYSTKO!!

@Mira: Kto cię wtedy zaprosił?
Hiyori: Hibiya, to on powiedział mi "No ten, przyłącz się" czy coś, sapiąc przy tym jak szalony. To było fizycznie niemożliwe godzić się na coś takiego. [k3]

@Mofu: Hiyori weszła na Twittera, bo ktoś wysłał ci wiadomość, tak? Winowajcą jest właśnie on.
 Hiyori: Sporo wiesz... Zaraz, mówisz, że ten, co mi wysłał teraz maila, jest sprawcą!?

Hiyori:  Napisałam mu, że spiorę go na kwaśne jabłko.

@Negi: Ta ta, to on sprowadził Konohę do rezydencji. I zrobił coś, że Konoha teraz leży przy kałuży krwi.
Hiyori: Co ty masz na myśli...

@Rinne(love): No no lolol, a tamten ci coś odpisał?
Hiyori: Odpisał mi "Spokojnie". [f2]

@Reno: O, tak wygląda. *zdjęcie*
Hiyori: Ej, co to za strój... JEST PRZECUDNY...!

Hiyori: Ach, ale pewnie go znając, to jemu nic nie będzie. Nawet po bliskim spotkaniu z wielką wywrotką wyszedłby z tego cało. A na zdjęciu to na pewno ketchup.


@mokano: I w pełnej okazałości... *zdjęcie*
Hiyori: Haaaaa... Zapisałam.

@Takane (the nickname): Momo-chan też została uwięziona! Ratuj ją!!
Hiyori: Aha, czyli Momo-chan też tam jest... Oj, robi się naprawdę źle.

Hiyori: Nadal nie ogarniam całości, ale ogółem to ci z Mekakushi Dan zostali zamknięci, tak? Haaa... Wpadli w naprawdę niezły kompot.

@Kurozuki Ayane: Pies stróżujący - Mary przywiązana do bomby - mnóstwy złych rzeczy się przydarzyło, oprócz tej z Konohą.
Hiyori: Choć wcale tego nie ogarniam, to widzę, że oni wszyscy mają kłopoty.

Hiyori: Ale czemu oni jeszcze nie rozwalili jakiś okien czy ścian, żeby się wydostać? [f3]

Hiyori: To naprawdę jest straszne, więc pójdę po rozum do głowy i zadzwonię na policję.

Hiyori: Dopiero co mi przyszło "Proszę, tylko nie policja". Co z nim jest nie tak?

@Miy:uki: Co mu na to odpisałaś?
Hiyori: "Skoro tak nalegasz", a on mi na to "Bardzo dziękuję..."

@Okakinokata: Hiyori-chan, a myślisz, że kto jest sprawcą?
Hiyori: Ach tak, skoro on tyle o nas wie, to pewnie musi być któryś z nas.

@Marika: Możesz się spytać Pana Czarną Zasłonę o kolor bielizny, jaką ma teraz na sobie? (ta zasłona to chyba wiąże się z panem ∉レキゞア♮z)
Hiyori: Tak, zapytam się.

@Rinne(love): I jaki to kolor?
Hiyori: "Dzisiaj mam żółte" tak odpisał. Całkiem niezły kolor.

@Sayo*: A ty jakie masz na sobie, Hiyori-sama?
Hiyori: Zaraz cię zdzielę. [f4]

Hiyori: Wygląda na to, że jest jakaś transmisja na żywo. Niezłe hobby. Tylko które mam najpierw obejrzeć.

@Chi ka: Od tego! http://ch.nicovideo.jp/SEEK_at_MEKAKUCITY
Hiyori: Bezguście. Obejrzę to jako pierwsze [link do Pierwszej Nocy]

Hiyori: Ach, czyli naprawdę zostali pojmani.

Hiyori: Konoha-san się pojawi?

@Kisaragi Keito (ू•ω•ू❁):Pojawi się, ale dopiero od Trzeciej Nocy.
Hiyori: Widzę.

@Image: Hiyori-chan, czy ty nie cierpisz Hibiyi?
Hiyori: Nie aż tak.

Hiyori: (link do Trzeciej Nocy)
Hiyori: Ach! Tu jest!
Hiyori: O co chodzi z tym jednoczesną transmisją. Pokaż co jest w norce OK
Hiyori: Konoha-san wcale się nie pokazał. Czuję się oszukana.

@The recent KagePro troll bot:Ach, i Hiyori-chan, było dużo Kisaragi Momo-chan podczas Drugiej Nocy!!
Hiyori: Ach, chcę to obejrzeć. Podczas Trzeciej też się pokazała.

Hiyori: Ten jest dobry, tak? (link do Drugiej Nocy)
Hiyori: Czemu taki Hibiya koleguje się z Momo-chan...?
Hiyori: Momo-chan jest pełno jak zwykle.
Hiyori: Czemu nie użyli komputera do otworzenia/złamania kodu drzwi?

@Kyousuke: Bo to byłaby nuda ha ha
Hiyori: Fu!n, dużo rzeczy można było przemyśleć... ja bym tak zrobiła.

@Nyaaron (‘ω’):To dlatego cię nie zaprosili hahahahaha~
Hiyori: Teraz widzę... Ta osoba po prostu nie ma jaj. [f5]

Hiyori: Teraz chyba już wszystko wiem. Czyli ostatnia transmisja odbędzie się jutro na kanale.
Hiyori: ...co oznacza że, jeśli rezydencja zostanie zniszczona przed tą datą, to nie będzie trzeba robić zadnej transmisji...
Hiyori: Wie ktoś może, skąd można zamówić koparkę albo inny ciężki sprzęt?
Hiyori: AAAACHH! Ty padalcu! Wysłał mi kolejnego maila!

@Bob: Co ci napisał?
Hiyori: "Proszę, oszczędź mnie! Zostaw mnie tylko w spokoju"

@Jyouji: Możesz się wyposażyć tutaj (link)
Hiyori: Dobrze wiedzieć

@Ayaka: A wiesz, gdzie to jest?
Hiyori: Ach, jeszcze nie wiem. Zapytam się żółtego majtasa o adres.

Hiyori: Brak odpowiedzi - mogłam się tego po nim spodziewać.

@Nanashi: Ech? A co z kolorem tych Hiyori? (drugie podejście)
Hiyori: Ciebie to naprawdę strzelę.

@nana: Zgodnie z tym, co pisała Ene-chan, trzeba iść głęboko w las pełen małp i wdrapać się na górę, by się tam dotać.
Hiyori: Głupio by było zrównywać z ziemią każdy małpi gaj...

Hiyori: Haaa nie najlepiej mi to idzie. Nawet nie wiem, gdzie to jest, więc chyba czas się poddać.
Hiyori: Ach, i idę się wykąpać. Jest już późno, wiecie.

@Negima ⚓ Chotto iru: A może spróbujesz osłabić jego morale poprzez przekazanie mu informacji, że 150 000 ludzi zna jego kolor majtek?
Hiyori: Zaraz mu to wyślę.

@Gackey: Hiyori-chan pójdzie do łazienki!? Mogę popatrzeć!?
Hiyori: Zaraz wezwę policję.

Hiyori: Myśle, że jutro też tu zajdę. Martwię się też o konohę-sana i Momo-chan. Ta nama będzie w nocy, prawda?

@Suiroro: Punkt dwudziesta druga!
Hiyori: Hmmm co za zdzierstwo. To ja będę wcześniej.

@Miyuki: Martwisz się o Hibiyę...
Hiyori: A co ty na to, że powiem, że nie?

Hiyori: Idę wziąć teraz kąpiel. Dzięki za wszelkie udzielone przez was informacje. [f6]

15.08.2016 (poniedziałek)

Twitter Comic GENE wstawiło pełne wizerunki kilku postaci z eventu od Satou Mahiro [link]

Po 21:00 pojawiła się Hiyori.

Hiyori: Wróciłam.

@Yamashun: Coś długo trwała ta kąpiel.
Hiyori: A, bo poszłam spać zaraz po kąpieli.

@nana: Pan w żółtych majtasach ci coś przesyłał?
Hiyori: Nie, nic takiego, no oprócz "Proszę zachować spokój aż dzień się skończy."

Hiyori: Jem teraz brzoskwinie.

@Yukihira: A skąd są?? Smaczne?
Hiyori: Z Okamoto.

Hiyori: Ale mi sięnudzi. Czemu dali na godzinę dziesiątą? A nie na 9:30?

@Kanae wa sanpin cha: Wiele osób się pytało o kolor twojej bielizny...
Hiyori: No, sporo. Powoli się do tego przyzwyczajam

@Nanashi: Moje są czarne (。 ・`ω・´) キラン☆
 Hiyori: Naprawdę? Dobre i to.

@Zuwaigani:Nie brałaś udziału w takich jak na przykład Mekakushi Radio, prawda? |´-`) Co-sądzisz-love-love
Hiyori: Na to też mnie nie zaprosili. Teraz to ja jestem wkurzona.

Hiyori: A że jestem wkurzona, to napiszę Żółtemu Majtasowi "Otwórz Radio Show" [f7]

@Yuu: A znasz Jina (Shizen no Teki-P)?
Hiyori: nie znam typa. Kto to?
@Jin: ( ◞‸◟ )

@Ajisai♪*゚: Co ci odpisał?
Hiyori: Chodzi ci o to z radiem? Napisał "Przemyślę to".
@Jin:Nie jestem sprawcą! ((;´☋`;))

@ayuhalumiyu0107: Ooo przemyślał to lol
Hiyori: Dalej nie wiem kto to jest [k4]

@Ryuuka: To pierwsze konto, które zaobserwowałaś ha ha!
Hiyori: Eh? masz na myśli tamtego z wcześniej?

Hiyori: Już odkliknęłam jego obserwowanie.
@Jin:Z jakiegoś tajemniczego powodu czuję się dziwnie szczęśliwy.

Hiyori: Jeszcze muszę czekać dziesięć minut...? Ale nudy. [f8]

Hiyori: Ach, i ta zagadka z bombą. Tej nie rozumiem.

@Kakkare: To, że masz przeciąć zielony kabel?
Hiyori: Ta, tą właśnie. Ja bym przecięła wszystkie, ale to chyba byłby zły pomysł.

@Kyouzuki Miya: Ach, to chodzi jakiś wzór z trzema dźwiękami czy kolorami... Ja nie wiem, ale wybrałbym zielony.
Hiyori: Hmm~ trudne to.

Hiyori: Ja myślę, że gdybym dała spółgłoskę dźwięczną (dwie kreski) do "czysty" (clean - kuriin - クリーン), to stanie się "zielony" (green - guriin - グリーン). Ale to się dopiero zobaczy.

Hiyori: Oglądam już Ostatnią Noc (link do Ostatniej Nocy) [f9]

Ostatnia noc

Nagranie: YT
Opis: [mud1] [r1]

Ayano postanowiła sprawdzić odpowiedzi wszystkich, którzy nadesłali rozwiązanie zagadki z kolorem. Ją samą przytłoczyła ilość otrzymanych wiadomości.

Ayano zgodnie z głosami większości odcięła zielony kabelek, choć sama nie była pewna, czy dobrze robi.

Dezaktywowała tym bombę i uwolniła Mary.

Seto, Kano, Ayano i Mary następnie przedostali się do pokoju obok przez drzwiczki ukryte za bombą.

Shintaro, Kido i Ene przybyli do jadalni przez klatkę schodową.

Konoha obudził się i okazał się być cały i zdrowy.

Konoha wyjaśnił, że przez pomyłkę przyszedł przed czasem do rezydencji. Ujrzał całe przygotowane na przyjęcie jedzenie, któremu nie mógł się oprzeć. Po skończeniu posiłku poczuł sie senny i zasnął. Krew cieknąca z ust okazała się sosem z mięsa.

Grupa, która zebrała się w jadalni, postanowiła domyśleć się, kto stoi za tym wszystkim.

Seto zauważa, że gdy Hanao dostał się do jadalni, obok Konohy leżał czerwony szalik. Powiedział, że to wcześniej zataił, bojąc się, że cień podejrzenia padnie na Ayano.

Konoha dał go Ayano, która potwierdziła, że to jej szalik. Zostawiła go wcześniej w domu Shintaro, gdy Momo ją tam zaprosiła, o czym idolka wspomniała na swej namie.

Z tego wszystkiego udało im się sklecić rozwiązanie tajemnicy - tylko jedna osoba miała dostęp do namy Momo i szalika Ayano - doszli do wniosku, że sprawcą wszystkiego był Shintaro.

Podjęli pościg a Shintaro, który niezauważenie zniknął.

Obecna lokalizacja Mekakushi Dan:
  • Las: Ene, Shintaro
  • Hol na parterze: pozostali
 Ene i Shintaro czmychnęli do lasu. Nie spodziewali się takiej reakcji. Zauważając za sobą pościg, Ene schowała się z powrotem w komórce swego Mistrza.

Reszcie udało się go złapać. Na początku Shintaro chciał oddać szalik Ayano, ale wypadł mu z kieszeni.

Grupie udało się przekonać Konohę do wykorzystania swego... daru przekonywania... by wycisnąć z niego prawdę.

Shintaro się przyznał do winy. Ene pomogła wcielić plan Shintaro w życie, A Mary wykorzystała swą moc do unieszkodliwienia reszty, która dotarła na miejsce.

Shintaro postanowił zebrać ich wszystkich w jedno miejsce, ponieważ sądził, że to będzie dobry sposób na ogłoszenie pewnego faktu, a bez żadnej otoczki byłoby to nudne i nieciekawe.

Wtedy wyjawił, że będzie nowe anime. Seto wówczas się zapytał, czy chodzi o to, które będzie zimą w kinach, ale na szczęście okazało się inaczej!

Mary wówczas ogłosiła roboczy tytuł anime - MEKAKUCITY RELOAD.

Po ostatnim odcinku


Na twitterze Mekakushi Dan:

Hiyori: Oglądam już Ostatnią Noc (link do Ostatniej Nocy) [f9]
Hiyori: Ci to zawsze polegają na innych (link do kanału)
Hiyori: COOO!? (link do kanału)
Hiyori: Przemyślę to na spokojnie, gdy dokończę brzoskwinię.

@Totifox: W tym nowym anime... Jak spędzisz czas z Konohą-sanem?
Hiyori: Pojedziemy na wyspę Guam.
Hiyori: Ale odkładając żarty na bok, to sama jestem ciekawa, co się wydarzy.

@Mofu: Czyli tym, co wysyłał, był Shintaro. Co myślisz o wysłaniu mu teraz wiadomości?
Hiyori: Niemrawa jestem teraz, to zabiorę się do tego bez owijania w bawełnę.
Hiyori: A tak to go zdzielę. [f9]

Na innych:

@Asumi Kana (Seiyuu Ene): Widzieliście ostatni odcinek SEEK at MEKAKUCITY...!? Tak tak, będziemy robić nowe anime, ale super! Pewnie znowu wcielę się w rolę Ene-chan♪ Będzie też nowy fim tej zimy (i to na dosyć wysokim poziomie technologicznym)... Serio, Mekakushi Dan jest niesamowite! Nie mogę się doczekać!!!

@Kashiyama Nanami (seiyuu Momo): Ważne wieści!!!!! Nie mogę uwierzyć - będzie nowe anime!!! "MEKAKUCITY RELOAD" (tytuł roboczy) Nie mogę nie mogę ze szczęścia...!!! I wczesną zimą pojawi się w kinach też film MX4D! Dopiero co zaczynamy!! Na nie będę szczególnie czekać ✨😆

@Jin: Jest jeszcze sporo rzeczy, ktęrę chcę powiedzieć, ale najpierw - dam z siebie wszystko!! [fx]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!