15.05.2016

Mili - Nine Point Eight

Tytuł oryginalny: Nine Point Eight
Tytuł polski: Dziewięć kropka osiem

Zespół: Mili
Ilustracja: projection

Oficjalny upload: YT



# Gotowi?

Kalia, goździk, stokrotka
Potajemnie odegnają twe smutki
Chryzantema, żyworódka
Staną się twą tarczą zawsze, gdy tylko zaśniesz

Krzyczałam za tobą
"Proszę, nie opuszczaj mnie, nie opuszczaj mnie"
Więc trzymałeś mocno mnie
I powtarzałeś "nic mi nie będzie, nic mi nie będzie, nic mi nie będzie"

Płatki tańczą na nasze pożegnanie
Dostrajając się z twym zamarłym tętnem
Zabierz mnie tam, gdzie twa dusza może żyć w pokoju
W miejsce ostateczne

Dotyk twej skóry ze współczuciem otartej
O ramiona, które niegdyś tuliłeś
Skrzący się popiół unosi się wraz z płomieniami
I rozmywa się na niebie

Lizantus
Jej zapach przywiódł mnie stamtąd, gdzie byłam
Kremowa róża, lilia stargazer, irys
Stwórzcie mapę, która pomoże mi podążyć za twym śladem

Zamknąwszy usta
Zawzięcie wspinam się, wspinam się
Spełnić nasze przyrzeczenia
Wiem, że jesteś wysoko tam, jesteś wysoko tam, jesteś wysoko tam

Spójrz teraz
Jestem na szczycie twego świata, szczycie twego świata
Mój kochany
I oto nadchodzę, krzyknę
I zaraz pomknę ku Piekłu

Wiatr wirujący śpiewa na nasze spotkanie
Z dziewięć kropka osiem jako mym przyspieszeniem
Zabierz mnie tam, gdzie nasze dusze mogą żyć w pokoju
Gdzie nasz nowy początek

Dotyk twych ust ze współczuciem odciśnięty
Na czaszce, którą niegdyś z troską wielbiłeś
Delikatny miąższ rozkłada me gnijące kości
I rozmywa się na niebie



Momocashew (odpowiedzialna za tekst piosenki)
Kwiaty z pierwszej zwrotki są przeznaczone dla "drugiej osoby" z piosenki w nadziei, by ten poczuł się lepiej/wyzdrowiał.
Kwiaty z drugiej zwrotki są kwiatami, które zwykle są używane w ceremoniach pogrzebowych.
Kwiaty posiadają swoje znaczenie w hanakotobie, którą można sobie sprawdzić w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!