26.05.2014

[M2U] [Guriri] Magnolia


Gatunek : Symphonic Dubstep
Kompozytor : M2U
Aranżacja : M2U / WAV.AV.
Słowa : WAV.AV.
Wokalista : Guriri

Wersja pełna: [YT]
PV: [YT]
Gameplay Deemo: [YT]
Słowa: [dA]

Piosenka ta powstała dla gry muzycznej "Deemo". Ogólnie nie lubię dubstepu, ale nie można odmówić jej uroku ;). Poznałam ją (oraz grę, w której się pojawia) w Osu!, dzięki beatmapie od SapphireGhost. A "Deemo" posiada śliczne piosenki, od spokojnych fortepianowych utworów po elektroniczne kawałki, jak również łączące obie te skrajności.



Kłamstwo twe na zimnych wargach
jak blade płatki opadło.
Szczęściem stworzyłam naszą
miłość na oszustwie.

Jęki wiatru między palcami
tak jak nasze wspomnienia umierają.
Szczęściem już tuliłeś mnie
 - na pożegnanie.

Kocha, czy też nie.
Wydusić odpowiedź chciałam
z płatków magnolii, lecz
wkrótce rozsiane są nad tobą.
patrz, jak upadam porzucona

***

- tak okrutnie.

***

Łzy popłyną strumieniem.
Życia kres - La-cri-mo-sa
Serce złamane, życie wypalone.
Czemu jesteś ukojeniem?

Kocha, czy też nie.
Wydusić odpowiedź chciałam
z płatków magnolii, lecz
wkrótce rozsiane są nad tobą.
patrz, jak upadam porzucona

Usłysz płacz,
Jak miłość usycha.



Komentarz pod jednym z filmów:

Z tego co przeczytałem, kwiat magnolii oznacza parę rzeczy. Jedna z nich to chęć/siła życia. Kolejna to czystość. Spadające płatki magnolii mogą oznaczać nadchodzącą śmierć śpiewaka, lub powrót do przykrych wspomnień o końcu czystości. Magnolia oznacza też koniec wiosny. Wiosna daje życie, więc wraz z końcem wiosny umiera życie :)

Mam nadzieję, że pomogłem! http://www.buzzle.com/articles/magnolia-flower-meaning.html

Lacrimosa - (łac. powódź łez)część hymnu żałobnego "Dies irae" do słów ostatniej jego strofy rozpoczynającej się słowami "Lacrimosa dies illa"(tego dnia powódź łez)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!