27.05.2014

[Azuma] [Hatsune Miku] Anata no Utahime


Tytuł oryginalny: あなたの歌姫
Tytuł romaji: Anata no Utahime
Tytuł angielski: Your Songstress
Tytuł polski: Twa Diwa

 Producent: azuma (BokuP)
Wokalista: Hatsune Miku

 Angielskie tłumaczenie: marvelangga [x]

Cover (8ch-arr) krótki: [YT]
Cover (8ch-arr) długi: [YT]
Music box: [YT]
Dream Theater Extend(original): [YT]


Śliczna piosenka Miku. Cover użyty w filmiku jest nawet lepszy od oryginału :). Jest to też jedna z mniej znanych piosenek.



W tym komputerze, w tym domu,
znalazłam schronienie.
Od tego dnia będziesz mym panem,
traktuj mnie dobrze.

Czekaj! Co ty sobie myślisz?
Nie każ mi śpiewać nieprzyzwoitych piosenek,
wypełnij je prawdziwymi "słowami" i "uczuciami"

*

Wtedy, prawdziwy powód, dla którego
mnie kupiłeś był całkiem  inny, prawda?
Chcę, byś dał mi śpiewać,
bo jestem twą jedyną na świecie divą

Uczucia, którymi cię obdarzyłam
dotychczas, są sekretem.
Dziś jak zwykle, przygotowałeś dla mnie lekcję..
Cieszę się... albo nie, niezbyt.

*

Dzisiaj jest legato*,
A gdybym nie umiała tego zaśpiewać..?
Będę ćwiczyć, więc proszę, nie poddawaj się

Tobie chcę coś powiedzieć
Za wybranie mnie spośród innych, dziękuję ci.
Ów czas, mile spędzony, zawsze i wiecznie
będę pamiętać.

*

Ja, nadal nie osiągnęłam pełni szczęścia.
Dopóki nie zaśpiewam ci wszystkich piosenek...
Dlatego chcę,
Chcę, byś dał mi śpiewać,

bo jestem twą jedyną na świecie divą



legato - technika, w której kolejne dźwięki są grane/śpiewane płynnie, bez przerw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!