16.11.2014

JesusP - Kagamine Len, Kagamine Rin - Your Adventure Log Has Vanished!

Oryginalny tytuł: ぼうけんのしょがきえました!
Tytuł romaji: Bouken no Sho ga Kiemashita!
Angielski tytuł: Your Adventure Log Has Vanished!
Polski tytuł: Zniknął nasz zapis przygody!

Ilustracje: Glider
Piosenka: Jesus-P
Video: WanOpo
Oryginalny upload: NND

Angielskie tłumaczenie: vgperson [x]

Pierwsza część piosenki - Death Should Not Have Taken Thee!

Szybkie tłumaczenie! Przedwczoraj wyszło video, dziś napisy angielskie, teraz polskie tłumaczenie!




# Z przykrością oznajmiam,
# iż zniknął twój zapis przygody.

Zniknął nasz zapis przygody!

Brnąc przed siebie, wciąż walczę z potworami,
Jestem całkiem silny, wszyscy mi mówią jaki to jestem ZDOLNY!
Jestem najbardziej bohaterski na świecie! YEAH! YEAH!
(Choć nie najlepszym, nie?)

Przestań się kręcić, cholerny glucie!
W końcu użyję magii na tobie! (ty też!)
Dalej, ukarzę cię mym ogniem! (Ał! Ał!)
Płoń jako żywo!

Wasza wysokość, powiedz mi - w grze shogi,
byłaby pani, cóż, królem...
Czy to naprawdę konieczne, by pani była członkiem drużyny?!

(Ech!) Kmiotku, zadajesz za dużo pytań!

Panie, w tej chwili daj mi znak,
proszę Cię, proszę Cię, proszę Cię,
Jeśli mnie słuchasz, jest tu pewien ciołek,
któremu należy przywrócić ład w głowie!
Podróżujemy, by przywrócić pokój na świecie!
Lecz gdy już się nam to udało...
Zniknął nasz zapis przygody! (・ω<)Teehee!

# Winny skasowania

# Bohaterze!
# Jakiekolwiek trudności spotkasz na swej drodze,
# musisz rosnąć w siłę.
# Niczym góry jawiące się w oddali...

Zaraz, co pani robi? Co pani zrobiła?
Hm?
Co się stało? Dlaczego to się zdarzyło...?
ŻADEN PROBLEM. I'm KING. 3,2,1...

Holit, Holit, czas na Holit!

Nasza przygoda, wcale nie najłatwiejsza,
widocznie wymaga specjalnych starań...
Pewnego ranka zbudziliśmy się, i tak oto jesteśmy w lochach... (Lo! Chach!)
Jak to się stało?!

Złapał nas być może przeciwnik,
Wpadliśmy być może w pułapkę,
Ucieczka stąd jawi się niezwykle trudna (Yah! Yah!)
Cóż możemy zrobić?

Powiedz mi, wasza wysokość, czyżby pani...
Bawiła się przy tym ogromnie?
Zazdroszczę pani tego, że pani się cieszy w takich chwilach...

Oczywiście, że tak!
To mi daje sił!
I rozpala moje serce, dobra!
KING OF ROCK!!

W tym niemożliwym wypadku zdarzeń,
Miały miejsce zaklęcia nie mieszczące się w głowie;
Siły zdolnej pokonać potężne zło...
Użycz mi jej teraz!
Czas zostać mistrzem wszystkich trzynastu zaklęć...
I ruszać ku piętru,
gdzie przebywa Władca Mroku!

Panie, w tej chwili użycz mi siły,
Proszę Cię, proszę Cię, proszę Cię,
Choć żaden ze mnie bohater...
Po prostu daj mi wolę walki!!!
I właśnie w chwilach przywrócenia ładu,
Zdarza się to znów...
Zniknął nasz zapis przygody!

Och... Nie mogę w to uwierzyć...
Ja również...
Oboje...
Naszych serc...
Nadchodzi kres...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!