17.12.2017

Mili - Mushrooms

 
Tytuł oryginalny: Mushrooms
Tytuł polski:Grzyby

Zespół: Mili
Ilustracja: Miyama Fugin

Oficjalny upload: YT

Przy okazji znalazłam demo tej piosenki nazwanej "Oche" na Soundcloudzie.



Felixe huoven
Neen tur agarica
Tallus tallus ne
Cibum hex a tallus
Cibum agarica

Pióra
Przeszyte przez me własne słowa
Nie mogę się już wznieść

Grzyby się we mnie wpatrują
Wpatrują
Grzyby w koło mnie otoczyły
Otoczyły
Grzyby się we mnie wpatrują
Wpatrują
Grzyby w koło mnie otoczyły
Otoczyły

Kroczyłam po głowie tej wiedźmy
Wyrywając jej mieszki

Ja wściekłe ptaszysko
Dziobem rwąc mrowie ich trzonków
Nie dane zobaczyć im mych łez
Nie dane im posmakować mego strachu
Dekapitacja z automatu
Nie dane zobaczyć im mych łez
Nie dane im posmakować mego strachu

Lula lila dulalila
Dalila lulalila

Gdy już myślałam, że odniosłam zwycięstwo
Że powinnam w życiu coś zmienić
O wszystko obwiniałam ciebie
Tak łatwo jest tylko udawać

Delikatnie odsłoniłeś skrzydła skrywające mą upokorzoną twarz
Taki ogarnął mnie wstyd

Grzyby przemówiły
Siedziałam tak, całe życie użalając się nad samą sobą
A one rzekły
Zdeptana, wykorzystana, porzucona
Nie mając śmiałości, by je uciszyć
Znalazłszy ukojenie we własnym cierpieniu
Wspinałam się po szczeblach hierarchii
Wtedy to stałam
Stałam się tym, kim jestem

Miałam dość płaczu
Miałam dość czekania
Miałam dość myśli o pięknych marzeniach

Wyrwane me pióra
Połamany mój dziób
Uwolnione me krzyki

Twe zarodniki przywarły do mej skóry
Biały puch oczyścił mnie z grzechów

Przez me pory
Wyrosły malutkie nitki
Utkajcie trzonki i kapelusze

Grzyby się we mnie wpatrują
Wpatrują
Grzyby w koło mnie otoczyły
Otoczyły

=======D
==D
====D
Lalalala ah

===D
======D
 ==D
Lalalalala

Nixia pundrun agarica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!