9.12.2017

Mili - Excαlibur


Tytuł oryginalny: Excαlibur

Zespół: Mili

Kolejne tłumaczenie od Mili. Nie, nie wydaje się, żeby piosenka miała jakiś związek z "Ga1ahadem...".



Zostanę najlepszym astronautą
Takim naj-naj - wcale nie żartuję
Jej oczy błyszczały
Jakby całe galaktyki zamarły w jej oczach
Gdy trzymała mnie za rękę

Przekopywaliśmy się przez sterty śmieci
W poszukiwaniu nieodkrytych skarbów
Gdy cichutko nuciłaś najsłodszą z pieśni

Zbudujemy tytanowy wahadłowiec z samej tylko nadziei
Aby pewnego dnia świat mógł zostać uratowany przez jej dźwięk

Lulala da dulalila
Nazwiemy go Excαlibur i poślemy go w niebo
Rozbił się na krawędzi świata i się rozpadł

Hej, nie martw się
Twe marzenia, ja je mogę nadal spełnić
Kamienie i patyki nie złamią naszych kości
Póki masz mnie

Przekopywaliśmy się przez sterty śmieci
W poszukiwaniu nieodkrytych skarbów
Gdy cichutko nuciłaś najsłodszą z pieśni

Zbudowaliśmy tytanowego cyborga z samej tylko mnie
Aby pewnego dnia mógł uratować świat
Me kości są z tytanu, ale serce powstało z gwiazd
Więc zasiądź na mych ramionach
Jestem twym Excαliburem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!