4.04.2017

Mili - Rubber Human

Nawet zabawna ta piosenka. Jest taka urocza, że nie mogłam się powstrzymać. Wcześniej zostało udostępnione demo tej piosenki, tyle że o tytule "TOYTOYTOY" (link na SoundCloud) Ma tyle odniesień do innych piosenek, że nie jestem pewna, czy w polskiej wersji je wszystkie idzie rozpoznać. I tak, ludzie z zespołu mają kota na punkcie bakłażanów.

Przy okazji - przepraszam za tak długo przerwę. Miałam (i nadal mam) na swojej głowie tyle obowiązków, ale nie porzuciłam bloga.

Oryginalny tytuł: Rubber Human
Tytuł polski: Człowiek z gumy

Zespół: Mili
Kompozytor: Yamato Kasai
Wokal: momocashew
Ilustracja: AO FUJIMORI

Oficjalny upload: [YT]



Jeśli mogę być robotem
Będę robotem, co wyrzuci wszystkie twoje łzy do kosza
Będę bakłażanem
Co wysłucha ciebie, gdy nie będziesz miała nikogo komu się wyżalić

Rozciągnij mnie. Zwiń mnie w gumowaty rulon
Potnij mnie na kawałki. Tak, by mych śladów stóp nikt nie znalazł

Jeśli mogę być kwiatkiem
To będę kwiatkiem, który zmieni twą pustynię w ogród
Będę koteczkiem
Co mruczy tobie, gdy żaden inny głos nie będzie mógł obudzić cię dogłębnie

Powiedziałeś, że byłam dla ciebie wszystkim
Lecz teraz zostaliśmy z niczym
Wciąż mam przeczucie, że być może jesteśmy w stanie się cofnąć
Powtórzyć
Uwierz mi - to prawda
Dni i noce mi upływają dzięki mej miłości do ciebie

Wymieszaj mnie całą. Delikatnie swą maślaną elektryczną owcą
Rozszarp mnie na kawałki. Tak, by prawdziwego kształtu nikt nie poznał

Jeśli mogę być człowiekiem
Będę człowiekiem, który będzie o niebo lepszy od tego, kim teraz jestem
Będę człowiekiem. Lepszym człowiekiem
Ile bym oddała za to, byśmy znów byli zakochani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!