14.04.2017

Steampianist - Oliver - Angel Lazaretto

Tytuł oryginalny: Angel Lazaretto
Tytuł polski: Anioł Lazaret

Ilustracje, fabuła: Nai
Tekst: Momocashew (z zespołu Mili)
Gitara: MetalRenard
Wykonanie, tuning, klawisze: Steampianist
Specjalne podziękowania: Shius
Wokal: Oliver

Oficjalny upload: YT

Yuzu wypatrzyła, ja uwielbiam Momocashew - i tak powstało to tłumaczenie :) Filmik z napisami do obejrzenia tutaj.



W akcie rozpaczy wyrobiłem dłonie
Na pisaniu listów z mym serdecznym przyjacielem
By przekreślić nawzajem
Nasze koszmary wiecznym piórem
Przepisz te pełne rozczarowań chwile, których od groma w naszym życiu

Ty i ja - rozdzieleni przez dzień i noc
Nie mając skrzydeł starałem się znaleźć sposób, by nie dać się
Nie dać się
Nie dać się

Przez wszystkie te okowy, które ciążą mi coraz bardziej
Czas mi marnie płynie
Lecz mały ptaszek pokonuje dla mnie przestworza
Niosąc me listy aniołowi na drugą stronę
Obetrzyj jego łzy i odpędź zmartwienia
Mały ptaszek poderwał się do lotu

Mroźny blask księżyca rozświetlił ziemie
Przybył list od mego serdecznego przyjaciela
Straciłem rachubę ile to już razy
Wybawiłeś mnie
Z odosobnienia
Wypełniając kolorem pustki w naszym życiu

Ty i ja - rozdzieleni przez dzień i noc
Nie mając skrzydeł starałem się znaleźć prosty sposób, by nie dać się
Nie dać się
Nie dać się

Wszystkie te okowy, które unoszą mnie coraz wyżej
Zaczynają mnie nieco cisnąć
Lecz mały ptaszek pokonuje dla mnie przestworza
Niosąc me obietnice aniołowi na drugą stronę
Ucałuj policzki i wyzwól jego duszę
Mały ptaszek wznosi się wysoko

Mały ptaszek nie mógł przetrwać
W świecie pomalowanym przez plugawców
Anioł nocy nie otrzymał
Żadnych słów otuchy ani pocieszenia
Wszystkie one utoną w jego własnych łzach
A dzień nigdy nie nadejdzie

Wszystkie te okowy, które wiążą mnie
Słusznie bije od nich chłód
A mały ptaszek dla mnie leciał, aż zmarł
Nie jestem aniołem
Tylko ptaszkiem dnia i nocy
Marzącym o tym, by anioły kiedyś do mnie przyszły
I otworzyły klatkę złotym kluczem

Uwolnij mnie
Pozwól mi zapaść
W głębszy sen
A w tym śnie
Sny o tobie
Sny o mnie
Nim nadejdzie zbawca
Będę tylko śnić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!