27.03.2016

NioP - Hatune Miku - Tómur

 Tytuł oryginalny: Tómur

*Tómur po islandzku oznacza "pusty"

Muzyka, słowa: NioP
Ilustracje, wideo: meisa
Wokal: Hatsune Miku

Oficjalny upload: NND
Angielskie tłumaczenie: shiopaca
 


Zupełnie wyschnięty pokój
Pokój, w którym jestem sama
Wszystko błyszczy nowością
Jakby zupełnie nic w nim nie było

Taka przyszłość na mnie czeka
Taki świat jest na zewnątrz tam
Taka... ja właśnie trwam

Ile jeszcze razy, ile jeszcze razy,
Ile jeszcze razy, ile jeszcze razy,
Każesz mi spędzać noce samej?

Hm, mamroczę do siebie
Lecz wciąż nie mogę znaleźć
Wszystko błyszczy nowością
Pewna jestem, że to moja wina

To jest jak blizna
To jest jak kłamstwo
To jest... to jest...

Ile jeszcze razy, ile jeszcze razy,
Ile razy się powtórzy, ile jeszcze razy?

Taka przyszłość na mnie czeka
Taki świat jest na zewnątrz tam
Taka... ja właśnie trwam

Był tam pocałunek,
Potem był też tam ból
O tam, o tu

Byłeś tam, byłeś tam
Gdy byłeś tam - ja nie
Gdy byłam tam - ty nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!