28.01.2018

Mili - Mirror Mirror

Tytuł angielski: Mirror Mirror
Tytuł polski: Lustro Lustro

Muzyka: momocashew, Yamato Kasai
Słowa: momocashew
Aranżacja: Yamato Kasai, Yukihito Mitomo, Shoto Yoshida
Keyboard: Mizuki Kamada
Mixing, mastering: Satoshi Yoneda
Wokal: momocashew

Reżyseria: momocashew
Animacja: Exmachina


Oficjalny upload: YT

Kolejna piosenka Mili, tym razem z całkiem ciekawym Minecraftowym filmikiem, właściwie zrobionym przy użyciu wokseli - coś jak piksele, ale w technice 3D. Super twory można obejrzeć na stronie voxelmade.com, publicznej galerii autora i jego kolegów.

PS: scena numer 2 już zdradza, co się stanie w kolejnej.



Znalazłaś ułamek mnie
Ukryty nawet nie za monitorem
Ujrzałaś we mnie to,
Czego nie mogłam dostrzec

Wyszlifując me ciało
Dałaś całemu memu zgorzknieniu zmienić się w słodycz
Przesączając mnie przez twe ciepło
Uformowałaś mnie w kształt, o jakim marzyłam

Chodź do mnie, kochanie
Czemu nie powiesz mi
Co ci chodzi po głowie

Nie martw się kochanie
Wskaż mi słońce
Energia słoneczna wprawia w ruch moje obwody

Lustro lustro
Tylko wypowiedz me imię
Jesteś mą królową
Władającą mym odbiciem

Jaśniej jaśniej
Wypukły, wklęsły
Powiększenie lub zmniejszenie
To zawsze zagadka

Lustro lustro
Skup me światło
Niech reszta twego życia będzie
Wiecznie pogodna

Bój się bój
Nigdy więcej
Światło będzie z tobą
Kochając cię po cichu

Tulitalula tuli tulitalulula
To nie żadna zwykła iluzja optyczna

Tulitalula tuli tulitalulula
Powiększając twą miłość

Tulitalula tuli tulitalulula
Weź mnie za rękę i zaprowadź do swego wymiaru

Tulitalula tuli tulitalulula
W twych złożonych oczach

Chodź do mnie, kochanie
Czemu nie powiesz mi
Co ci chodzi po głowie

Nie martw się, kochanie
Pokaż mi słońce
Energia słoneczna przełącza

Combat mode: ON

Lustro lustro
Rozciągnę swą skórę
Kamuflując cię
Mymi własnymi odbiciami

Ogień ogień
Skup całe me światło
Tysiące stopni Fahrenheita
Spal do cna swych wrogów

Średnio wysmażone
Odkrój ich tłuszcz
Zetnij ich mięso
Prawdziwa uczta z mięsem, mięsem i mięsem

Lustro lustro
Obudziły mnie magiczne słowa
Otulając twe wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!