30.01.2016

MezameP - Hatsune Miku - paranoia

Piosenka stara, ale jara. Chyba najbardziej znana piosenka od MezameP.

Tytuł: paranoia

Muzyka, słowa: MezameP
Ilustracja, film: Marie
Mix, mastering: NekotsuP
Wokal: Hatsune Miku Dark Append

Oficjalny upload: NND
Słowa + romaji: Vocaloid Wikia
Angielskie tłumaczenie: EtoCetera [YT]



Ukryte przed resztą świata
Leżą rozdarte serce i głos
Czemu zdaje mi się,
Że spływające słowa takie puste są?

Z kłamcą - tak, tobą
Przypadkiem spotkałam się, zakochałam się
Nienawidzę, nienawidzę, nienawidzę,
Że nie mogę się na nią zdobyć

Żegnaj - Gdybym pragnęła spotkać cię znów
Wszystko by rozpadło się
Zatem uśmiechaj się - jakby nic się nie stało

Samotności zawsze towarzyszy ból
Światło na nocnym niebie błyszczy chłodniej
Światło, co dałeś mi


Żegnaj, miłych snów,
Me serce tonie
Gdybyśmy tak oboje
Rozpłynęliśmy się w niewzruszonej toni

Otocz mnie ramieniem,
Sen, z którego nie potrafię się obudzić, i ciepło
Boli, boli, boli
Nie mogę przyzwyczaić się

Skalane kawałki mego żalu
Stały się migoczącą gwiazdą
Czy powinnam spotkać cię na niebie?

Samotności zawsze towarzyszy ból
Od dnia w którym cię spotkałam
Nawet dziś, odmachuję ci


W ulotnych snach tańczące głosy
W nich uwięziona jestem aż do dziś
Twe słowa, twe imię nawet,
Pod mym dotykiem rozproszyły się

W zamian za ostatnie łzy
Gdyż gotowa jestem poświęcić się
Uśmiechaj się - jakby nic się nie stało

W tym miejscu w wieczny sen zapadnę
Marząc o świcie dnia, którego się spotkaliśmy
Żegnaj, już czas oczy zmrużyć...

La la la...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!