10.01.2016

[livetune] Hatsune Miku - 6HP Six Hearts Princess ~Pink or Black~

Przyczyną powstania filmiku była świąteczna reklama kosmetyków firmy Shu Uemura, która wykorzystała temat dwoistości kobiecej natury - "różu" i "czerni". Więcej o tej linii pod shuuemura.com/xmas/.
Teledysk jest powiązany z serią 6HP (Six Hearts Princess), która podobno wyjdzie w tym roku. Można obejrzeć PV tego anime (uwaga: nie dla osób o słabych nerwach)

Ciekawostka: w minucie 1:46, gdy różowa księżniczka pokonuje schody ruchome, można dostrzec na plakatach nawiązania z Kuroshitsuji, Free!! czy Magi (nie widzę Magi, ale chyba znalazłam z lewej Linka z "Legendy Zeldy"?)

Tytuł oryginalny: Pink or Black
Tytuł polski: Róż czy Czerń

Oficjalny upload: YT

Reżyser: Takashi Murakami
Muzyka / tekst: livetune
Wokal: Hatsune Miku
Design postaci / animacja: mebae
Choreografia: Ken Maeda (K Dash Stage)
Edycja: Hidemi Li
Produkcja: Kaikai Kiki Sapporo STUDIO PONCOTAN




We mnie tkwią dwie mnie
Jedna aniołem jest, a druga demonem,
Ale taka już jestem - jestem, kim jestem.
Czy obdarzysz mnie za to, kim jestem?

Róż czy czerń? Który spodobał się?
Magia ujawni twe drugie oblicze
Róż czy czerń? Styl mój odmień
Możesz stać się kim chcesz

Bo to Magia
Fantastyczna i Magiczna
Magia jest

We mnie tkwią dwie mnie
Jedna w niebie jest, a druga w piekle,
Ale taka już jestem - jestem, kim jestem

Róż czy czerń? Który spodobał się?
Magia ujawni twe drugie oblicze
Róż czy czerń? Styl mój odmień
Możesz stać się kim chcesz

Bo to Magia
Fantastyczna i Magiczna
Magia jest

Niczym powstanie wszechświata
Z różem odrodziłam się
Mą czernią uwiężę cię wewnątrz czarnej dziury
Znam siebie, yeah

Róż czy czerń? Który spodobał się?
Róż czy czerń? Styl mój odmień

Róż czy czerń? Który spodobał się?
Magia ujawni twe drugie oblicze
Róż czy czerń? Styl mój odmień
Możesz stać się kim chcesz

Bo to Magia
Fantastyczna i Magiczna
Magia jest
Magiczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!