11.04.2015

Mel - Hatsune Miku - Goodbye, Ms. Floral Thief

Taka nastrojowa piosenka wpadająca w ucho. Coraz bardziej zaczęły mi się takie podobać :)
Miałam taki problem (właściwie to nadal mam) z tym, kto śpiewa tę piosenkę. W tekście pojawia się "she said" (rzekła), śpiewa to Miku, a na pewno jest to zakochana para... czort wie. Może tu jest yuri. Ale powiedzmy, że to chłopak śpiewa.

Muzyka, słowa: Mel (Mer, メル)
Ilustracja: Ichi Ni Sann ( 一二三ん)
Wokal: Hatsune Miku

Oficjalny upload: NND
Angielskie tłumaczenie: vgperson (YT, tekst)

Oryginalny tytuł: さようなら、花泥棒さん
Tytuł romaji: Sayounara, Hana Dorobou-san
Angielski tytuł: Goodbye, Ms. Floral Thief
Polski tytuł: Żegnaj, złodziejko kwiatów



Koszmarna miłość, która kończy się nie wiadomo jak
O dziwo, samo w sobie może jest szczęściem
Koszmarne życie, które kończy się tak łatwo
O dziwo, samo w sobie może jest szczęściem

Śnię o śnie we śnie, we śnie
Nad morzem, kociaka słodka śmierć...


Żegnaj - pach pach pach pach
Zrywając płatki (pach pach pach pach)
Pobiegliśmy przed siebie po plaży lekkim krokiem
Tak lekko, tak lekko...

Żegnaj - pach pach pach pach
Spijając kwiaty (pach pach pach pach)
Rzuciliśmy się w morze rozebrani,
I wreszcie czuję, że żyję....

"Oboje o tym dobrze wiemy. Gdy kłamiesz, trzymasz za swój podbródek. Dokładnie tak jak teraz."


Nawet zwykłe dni mogą skończyć się za parę lat
O dziwo, samo to może zasmucić mnie 
Nawet ta wspaniała ty możesz zginąć tak łatwo
O dziwo, samo to może zasmucić mnie

Obdarz mnie miłością, miłością, miłość całą chcę pożreć
Rzekła "Uduś mnie swymi dłońmi"


Żegnaj - pach pach pach pach
Zrywając miłość (pach pach pach pach)
Zarumienieni, rozbieramy się
Z takim wdziękiem, wdziękiem...

Żegnaj - pach pach pach pach
Spijając miłość (pach pach pach pach)
Zasnęliśmy razem, w mokrej pościeli,
I wreszcie czuję, że żyję....

"Oboje o tym dobrze wiemy. Wieczne szczęście wcale nie istnieje. Nawet kwiaty kiedyś zwiędną, nie?"


Parę dni minęło, i przyszedłeś na plażę
(Pach pach pach pach)
Wzdychania w ciemności nocy
Czekoladki, niczym czekoladki
Miały słodki smak i gorzki też
(Pach pach pach pach)
Gdy paliłem papierosa
Nim ranek nadejdzie,

Obejmij mnie, obejmij mnie...


Żegnaj - pach pach pach pach
Zrywając płatki (pach pach pach pach)
Pobiegliśmy przed siebie po plaży lekkim krokiem
Tak lekko, tak lekko...

Żegnaj - pach pach pach pach
Spijając kwiaty (pach pach pach pach)
Rzuciliśmy się w morze rozebrani,
I wreszcie czuję, że żyję....

"Czy kiedyś jeszcze tego spróbujemy?"
"Patrz, wiosna już przyszła. "
"To zwińmy parę kwiatów."



Nie wiem, jak to jest z "lekkim krokiem" z refrenu. I w oryginale, i w angielskim tłumaczeniu było to płaskostopie, które nie należy do romantycznych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!