6.04.2015

[AMV] Outer Science ft. ONE - wstęp


Dawno nie wstawiałam filmiku do piosenki...
Przetłumaczyłam tylko wprowadzenie, które kojarzą się z czarną mszą. Reszta to to samo, co znamy z oryginału.
I zdecydowałam się się na "o Pani" zamiast "mistrzu", bo w tej piosence Wąż mówi do Mary, która jest też Królową i brzmi wzniośle. Gada też starą japońszczyzną, co starałam się oddać.

Muzyka i słowa:Jin
Aranżacja: TeddyLoid
AMV : qomunelab co. ltd.
Wokal: ONE

Oficjalny upload: NND, YT
Angielskie tłumaczenie: ku-ro-ha [x]



O Pani, któraś łudziła się przez wieki.
Nieszczęsna owieczko, pogrążona w bezbrzeżnym smutku i niezdecydowaniu.

Witaj w pałacu Naszych pragnień.
Miejsce to jest twych próśb punktem ostatecznym.

Jeśli masz jakiekolwiek pragnienie, to ono stanie się przyszłością.
Jeśli masz jakiekolwiek życzenie, to ono stanie się światem.

O Pani, któraś błąkała się całą wieczność.
Obdarzę Cię mądrością.

Jeśli w twej duszy czai się współczucie, ma mądrość stanie się ścieżką,
Jak i światłem, które poprowadzi przez ciebie umiłowanych ku ich przyszłości.

O Pani, któraś łudziła się przez wieki.
Pozwól mi spełnić twe życzenie

Pozwól mi spełnić twe pragnienia
Stworzyć "wieczność", której pragniesz

Pozwól nam w tym celu uczynić przygotowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!