9.02.2015

Tokyo Ghoul:re tom 1 - raporty

Trochę późno to zamieszczam (tom, w którym były, wyszedł prawie dwa miesiące temu) i zrobiło się to trochę nieaktualne, ale co tam.

Sasaki każe swoim podwładnym pisać sprawozdania i są one całkiem zabawne!

Dwa pierwsze raporty zostały umieszczone przed drugim rozdziałem, a kolejne dwa - przed dziewiątym, ostatnim w tomiku.

Angielskie tłumaczenie (+ zdjęcia): sunset-tower



Dziennik działalności grupy Quinx
Miesiąc: ( wrzesień ) Dzień: ( 3 )   Pogoda: ( ☼ )   Autor raportu: Mutsuki
Temat śledztwa: ( Powarkiwania ghula)
Szczegóły:

Badałem sprawę, którą powierzono nam kilka dni wcześniej, odnośnie powarkiwań, które ponoć należały do ghula. Towarzyszyła mi Yonebanashi 3 rangi. Przez trzy dni prowadziliśmy śledztwo w okolicy kobiety, która złożyła nam doniesienie. Trzeciej nocy, gdy usłyszałem powarkiwania, pobiegłem w stronę źródła odgłosów z już przygotowanym quinque i na miejscu znalazłem walczące ze sobą psy.
Wnioski:

Może byłoby bardziej roztropne się dowiedzieć wcześniej, czy też ghule rzeczywiście warczą.
Warto wspomnieć:

Yonebanashi 3 rangi źle się poczuła, uczestniczyła w śledztwie tylko pierwszego dnia.
Komentarz:

Cóż, zdarzyło się coś, co nawet nie przyszło nam do głowy. Dobrze, że nie był to ghul. Nie wiemy, gdzie może czaić się niebezpieczeństwo, zatem tego typu śledztwa są również ważne, by inni mogli spać spokojnie.



Dziennik działalności grupy Quinx
Miesiąc: ( wrzesień ) Dzień: ( 5 )   Pogoda: (     )   Autor raportu: Urie
Temat śledztwa: ( Tropienie )
Szczegóły:

W ciągu minionych paru tygodni udało mi się nakłonić członków grupy do przeprowadzania własnych śledztw. W celu podniesienia poziomu wykonywanych czynności na wyższy poziom, ważne jest nie tylko podążanie za wytyczonymi celami, lecz również tropienie ghuli na własną rękę. Uważam, że umiejętność wykorzystania własnych zdolności w śledztwach jest potrzebne zarówno śledczemu jak i całemu zespołowi. Sam zająłem się sprawdzeniem dzielnic 5 - 7, a jako że zyskałem informacje, które zgodnie z moją intuicją wiązały się ze sprawą Torso, skupiłem się zatem na niej.
Wnioski:

Jest to dopiero początek poprawiania umiejętności zespołu, zatem być może okaże się konieczne nauczenie członków niezależnego dokonywania śledztw. Jako lider zespołu czuję się do tego zobowiązany.
Warto wspomnieć:

Koszty śledztwa wzrosły do kwoty 190 000 jenów. Z chęcią zamierzam wyjaśnić wysokość kosztów. Na dowód posiadam rachunki.
Komentarz:

Piecza nad jednostką została mi przyznana przez śledczego pierwszej rangi Mado, zatem rozumiem jak się czujesz i mam nadzieję, że jako lider skupisz się nad pracą zespołową… Później sprawdzę paragony.



Dziennik działalności grupy Quinx
Miesiąc: ( październik ) Dzień: ( 9 )   Pogoda: ( pochmurna )   Autor raportu: Ginshi
Temat śledztwa: ( Były lider grupy Urie )
Szczegóły:

W nocy, kiedy stałem się liderem zespołu, Tooru powiedział, że nie powinno się być z innymi skłóconym, więc postanowiłem przeprosić Urie. Głupio było iść z pustymi rękami, to wymyśliłem, by kupić sok. Urie bżydzi się słodkim, ostatnim razem nie ruszył ani jednego mahnjuu, więc kupiłem zupę z czerwonej fagasoli*. (Taką z fasolkami w środku). I tak jak myślałem, jego twarz wykrzywiło obżydzenie.
Wnioski:

Może lepiej byłoby kupić jakiś inny sok.

Warto wspomnieć:
  • Fajnie byłoby mieć motor.
  • Nie wiem jak się mam zachowywać jako lider.
  • Nie mam pojencia jak pisać słowo bżydzić.
Komentarz:

Myślę, że dobrze sobie poradziłeś… chyba? Dla osoby odpowiedzialnej za dobro całej grupy kłótnie oraz godzenie się są równie ważnym elementem. To dobrze, że zrobiłeś pierwszy krok (dziękuję też za Mutsukiego). Lider zespołu może mieć czasem ciężko, ale trzymam za ciebie kciuki!

bżydzić -> brzydzić
pojencia -> pojęcia
mahnjuu -> manjuu



Dziennik gziałalności grupy Quinx
Miesiąc: (  ) Dzień: (  )   Pogoda: (  )   Autor raportu: Sasaki
Temat śledztwa: ( Yonebayashi Saiko 3 rangi )
Szczegóły:




Wnioski:



Warto wspomnieć:



Komentarz:

Proszę przedłożyć raport.







Notka:
Zupa z czerwonej fasoli jest słodka. Po japońsku nazywa się Oshiruko. Shirazu napisał Oshiriruko i zamiast skreślić ri zrobił to z ru. Oshiri to tyłek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!