25.07.2020

Mili - Birthday Kid

Tytuł oryginalny: Birthday Kid
Tytuł polski: Solenizant

Muzyka, słowa, wokal: Cassie Wei
Muzyka, aranżacja: Yamato Kasai
Historia: FUZI
Ilustracja: Ao Fujimori

Mixing & Recording: Keisuke Fujimaki
Mastering: KIMKEN STUDIO

Oficjalny upload: YT

Sama ilustracja ma ciekawą historię. Istnieją dwie jej wersje. Wideo z poprzednią zostało zdjęte z YouTube, ponieważ wywoływało skojarzenia z polityką (chłopiec z filmu leżał na tle morza ciał w wodzie przybierającej kolory japońskiej flagi), co nie było zamiarem zespołu.



Jesteśmy prawie jak banda samotnych osób
Sprawdzając ile jeszcze jesteśmy w stanie znieść bólu

Tak szczerze, to nie wiem, jakim sposobem tak daleko zaszedłem

Sam sobie jestem winien x2
Na nikogo innego nie zrzucę winy
Sam sobie jestem winien

Sam sobie jestem winien x4
Chciałbym, by to była twoja wina x2
Ale niby jakim cudem? x2
Sam sobie jestem winien

Czasem nie mogę się nawet ruszyć
Dopóki się nie upewnię, że zmierzam właściwą ścieżką
Właściwą ścieżką

W mych snach, chwaliłaś mnie i przyklaskiwałaś
I mama rzekła
"Nie szkodzi, zawsze jest następny raz"
"Przecież się starałeś"

Jesteśmy jak banda samotnych osób
Sprawdzając ile jeszcze jesteśmy w stanie znieść bólu
Nie za dużo, ani za mało
Tak, by świat wydawał się jeszcze bardziej znajomy

A wszystko to dzielnie znosiłem wyłącznie dzięki
Mym wymyślonym dzieciom
Wnukom moich wnuków
Śpiewających przed tortem na me setne urodziny
Jak to się cieszą,
Jak to są dumni
Ze wszystkiego, co w swym czasie dokonałem
Lecz to tylko sen

Lecz to tylko sen

Lecz to tylko sen

Sam sobie jestem winien x4
Nie ma już ani mamy
Nie ma już ani taty
Tylko zmierzę się z nim
Tak, tylko zmierzę się z nim
Bo sam sobie jestem winien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!