9.09.2019

CircusP - SF-A2 Miki - Miki wants a new song!

Tytuł oryginalny: みきちゃんは、あたらしい曲がほしい!
Tytuł romaji: Miki-chan wa, Atarashii Kyouku ga Hoshii!
Tytuł angielski: [SF-A2 Miki] wants a new [Original Song]
Tytuł polski: Miki-chan chce nową piosenkę! / [SF-A2 Miki] i jej nowa [Oryginalna Piosenka]

Muzyka, słowa: CircusP
Ilustracje: lone (twitter)
Wokal: SF-A2 Miki

Oficjalny upload: NND / YT

Po (kolejnej) długiej przerwie wracam z tłumaczeniem nowej piosenki! Krótkiej, prostej i przesłodkiej. Właściwie to ją zauważyłam na VocaDB; tam, że można dodawać tłumaczenia bezpośrednio na YouTube; a tam, że już ktoś - niejaki Jack Durlik - już się tym zajął. Tu znajduje się przejrzana przeze mnie piosenka.



Jestem Vocaloidem.
Mój głos jest trochę robotyczny.
Ale to nie szkodzi! Jest dobrze! Jest chyba ok...
Więc... czemu mi nie dasz zaśpiewać?

Moim jedynym marzeniem...
jest nowa piosenka!
Wiem, że to trochę kłopotliwe...
Ale ja naprawdę, BARDZO chcę zaśpiewać!

Ciekawe jaka to będzie piosenka...
Może będzie urocza? Albo i fajna?
Ach, tak się ekscytuję! Już prawie gotowa!
Co? Moja nowa piosenka... to ta!?

A to już jej koniec!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!