8.09.2019

Mili - Summoning 101

Tytuł oryginalny: Summoning 101
Tytuł polski: Tajniki Przywołania

Muzyka: momocashew & Yamato Kasai
Aranżacja (wykonanie): Yamato Kasai & Yukihito Mitomo & Shoto Yoshida
Słowa: momocashew
Ilustracja: Ao Fujimor
Wokal: momocashew

Oficjalny upload: YT

Tytuł odnosi się do sposobu nazywania podręczników, które prześcigają się w tym, ile to wiedzy starają się przekazać. Coś w rodzaju "Sto i jeden rzeczy, które musisz wiedzieć o przywołaniu". Te sto rzeczy pokrywa cały materiał, ale o tym jednym zagadnieniu z tytułu nie dowiesz się z żadnej innej książki.



Wyjrzałem zza bramy
I znalazłem twą kryjówkę
Ptasie pióra spisują twe rozkazy
"Naukowe Przywołanie"

Zbutwiałe wilcze kły ----------------------- x 163
Sproszkowany blask księżyca ---- x 2131g
Pół człowieka ----------------------------------- x 1

Odgryzasz własny palec, malujesz magiczny krąg
Mamrocząc zaklęcie

Przywołaj już mnie

Weź mnie za łapy, za łapy
Pokaż mi cuda twego świata
Jesienne liście, letni wietrzyk
Twe włosy błyszczące jak mahoń

Naucz mnie, och, naucz
Języka, w którym wyśpiewujesz
Lyrr viva tou conquieta
Aeterrno amora

Zawalające się wrota
Wciągnęły mnie z powrotem do pustki
Wyciągnąłem do twych delikatnych dłoni
Drzwi zamknęły się
Odcięły ot tak me ramię

Mimo to, nigdy byś się nie poddała
Przeczesujesz piekło, szukając mnie
Wycie

Przywołaj już mnie

Lata mijają
Bez chwili wytchnienia
Dniem i nocą
Wspomnienia nie zatarły się
Sześćset siedemnaście stron
Stały się teraz podstawą całego stworzenia

Trzymaj się, trzymaj się
Pozwól mi osłonić cię przed zamiecią
Rozpływające się ciało, palące łzy
Uczynią cię silniejszym niż wcześniej

Vive torr amora vrk
Ostatnie twe słowa
Sączące się z twej drobnej czaszki
Mądrość z tysiąca lat

Weź mnie za łapę, za łapę
Jesteś cudem mego świata
Twa pomarszczona twarz, srebrne włosy
Kryształowe oczy, wciąż tak piękne

Naucz mnie, och, naucz
Magii, którą głosiłaś
Chciałem przemówić, lecz wydobyłem z siebie tylko
Wycie

1 komentarz:

  1. Za mało komentarzy. Ogólnie to zawsze jak wychodzi jakaś nowa piosenka od mili to sprawdzam tutaj. Podziwiam i doceniam ^^

    OdpowiedzUsuń

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!