27.01.2019

FUZI x Mili - Victim

Tytuł oryginalny: Victim
Tytuł polski: Ofiara

Muzyka: momocashew, Yamato Kasai
Arranżacja: Yamato Kasai
Słowa, wokal: momocashew
Ilustracja, wideo: Ao Fujimori
Mix, recording: Keisuke Fujimaki
Mastering: KIMKEN STUDIO

Na podstawie opowieści FUZI.

Oficjalny upload: YT

Dawno nie tłumaczyłam Mili. Brakuje mi poetyckich opisów i niedopowiedzeń, majestatycznej muzyki i przepięknych ilustracji. I te bębny!

Jest też demonstracyjna wersja na pianino na Soundcloudzie Yamato Kasai.



Czy to nie zabawne
Że czcimy księżyc, który swój blask zabrał słońcu
Słyszysz to?
To wyznawcy, przemówili
Kwik kwik
Jak niegdyś ja, taka naiwna

Kiedy nastąpi moja kolej, moja kolej
Nie jestem jakąś tam nieszczęsną ofiarą
Lecz kiedy dowiem się, dowiem się
Ile jeszcze mostów mam za sobą spalić

Czy to nie prześliczne
Jak całe me życie
Cała ma poezja uchodzi ze mnie

I nagle, anioły w śpiew
Otaczając mnie
Kładą do snu
Wtedy doszło do mnie, że jedyne, czego pragnę, to
Uznania, którym mnie nigdy nie zaszczyciłeś

Wstyd się przyznać, że zrobiłam to wszystko dla ciebie
Jestem wilkiem, wroną, nietoperzem,
Motylem w przebraniu
Jestem w powietrzu, w morzu, w jednej chwili
W tobie, samej sobie

Kiedy nastąpi moja kolej, moja kolej
Nie jestem jakąś tam nieszczęsną ofiarą
Lecz kiedy dowiem się, dowiem się
Że tylko ja jestem na świecie
Samotna, spełniona

Wciąż czekam na swoją kolej, swoją kolej
Choć tamci mają przewagę liczebną
A teraz, rozdarłeś mnie
Rozdarłeś mnie
Nawet nie pamiętam, kim wcześniej byłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!