23.05.2017

Mili - Opium


Tytuł oryginalny: Opium

Zespół: Mili

Oficjalny upload: YT

Kto się cieszy, że nowy album już w sprzedaży?



Ja tylko chciałam pociągnąć za włosy tuż za twymi uszami
Trzymać cię w mych ramionach
Zawsze jestem tu

Nie zaszłabym tak daleko, tak daleko,
Gdybyś nie zniknęła
Ale i tak wciąż marzę o tym,
Żebyś była

Jesteś mą trucizną
Jesteś mą trucizną
Jesteś mą trucizną
Magicznym zapachem

Jestem uzależniona
Jestem uzależniona
Uzależniona od ciebie

Chciałam dać ci znać, że mi też jest przykro
Żadna z nas nie chciała, by to się tak skończyło

Maki płaczą
Maki śpiewają
Maki krwawią
Gdy każda z nas oddala się od siebie

Otrułaś mnie
To ty mnie otrułaś
Och, odezwij się do mnie
Powiedz mi, jaki świat widzisz

Ja po prostu chciałam, byś znów się uśmiechnęła

1 komentarz:

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!