6.11.2016

Mili - Red Dahlia

Pierwszy utwór z nowego albumu Mili "Miracle Milk"! Taka... inna, tajemnicza, wywołująca dreszcze i obawy, czy aby na pewno Momocashew była przy zdrowych zmysłach :) Świetna piosenka.

I piękna dołączona ilustracja w booklecie: pacjentka siedząca na futurystycznej leżance, z podpiętą aparaturą, na opustoszałym kawałku ziemi pośród gwiazd, wokół tylko wznoszą się ogromne dalie na potężnych łodygach... I przydługi kawałek jej ubrania jest jak unurzany we krwi....

Ale mnie byłam w stanie rozszyfrować szeptanego tekstu w połowie i pod koniec piosenki, no cóż...

Ta piosenka pojawia się także w składance "SANATORIUM". W crossfade piosenka ta jest opisana: "Pacjent: Dalia. Przypadłość: Paranoja związana z ciążą".

Wczesna wersja tej piosenki znajduje się na SoundCloud, pod nazwą M.

Tytuł oryginalny: Red Dahlia
Tytuł polski: Czerwona Dalia

Zespół: Mili
Album: Miracle Milk



Panie doktorze
Zmierz mą temperaturę
Myślę, że dostałam gorączki

Czemu doktorze
Sprawiasz, że gorzej się czuję
Twój dotyk podnosi u mnie ciśnienie

Kwitnie
Kwitnie
Nasiono, które zostawiłeś we mnie
Kwitnie
Nie trzeba mu powietrza czy światła
Kwitnie
Dzięki mej krwi pozostaje żywe
Kwitnie
I kwitnie
I kwitnie

Ma gleba rozciąga się na wskroś
Na twych oczach
Spójrz na mnie
Czy nie widzisz
Twa Dalia zakwitła

Kwitnie
Kwitnie
Tajemniczy ogród śpiewa serenady
Kiełkuje
Kwiatki zabarwiają się czerwienią
Lulila lila lulila
Uśmiechnij się do mnie
Uśmiechaj się do mnie po wieki

Rozedrzyj mnie wpół
By pan doktor z powrotem zszył mnie 
I znów
Rozedrzyj mnie wpół
Rośnij
Ma kochana Dalio

Kwitnie
Kwitnie
Dalia kwitnie
Kwitnie
Kwitnie
Dalia więdnie i opada
By zakwitnąć
I kwitnąć
Po wieki kwitnąć
I umiera
I zakwita
Po cichu zakwita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!