22.10.2016

Mili - NENTEN (chińska wersja)

Tytuł oryginalny: 与我共鳴 -NENTEN-
Tytuł pinyin: Yǔ Wǒ Gòngmíng -NENTEN-
Tytuł angielski: Resonate With Me -TWISTING-
Tytuł polski: Rozbrzmiewa ze mną -KRĘTY-

Anime: Bloodivores
Zespół: Mili

Angielskie tłumaczenie: Niji

Bardzo chciałam poznać i przetłumaczyć tę piosenkę, od kiedy tylko usłyszałam ją w crossfade najnowszego drugiego albumu Mili "Miracle Milk". I teraz miałam taką możliwość :)

Tłumaczenie dotyczy chińskiej wersji openingu. Z tego, co wiem, to nie ma jeszcze pełnej japońskiej.



Gdy światło świtu przedziera się przez warstwy
Ciepłej znajomej białej mgły nad światem śmiertelników,
Niechaj świeże powietrze wypełni twą pierś


Niewyraźnie jest
Skupiam wzrok, lecz nie mogę wyłowić
Kącików twych ust, które podkreśliłeś nitką

Pozbądź się przeszłości
Pozbądź się wspomnień
Błyszczące dane odbijające się w twych źrenicach
Stają się krętymi schodami rozpościerającego się chaotycznego genu
Oto ty
Oto ramię,
Które wyciągnąłeś ku mnie

Trzymaj w ryzach drżącą duszę
Zawsze jesteś, gdy oglądam się wstecz
Szukając postaci u wyjścia z labiryntu
Twe chłodne oczy,
Twe bicie serca rozbrzmiewa wraz z moim


Zaśpiewaj mi kołysankę
I przenieś mnie w świat snów
Otwórz swe serce, ostatnie szczęścia wspomnienia

Stoję w miejscu mych początków i prędko wiruję
Spisując ten ślepy zamęt
Którego ukryć nie sposób
Tylko dokąd powinna wrócić szara ja?
Kto może sprawić, że zabłysnę?


Kołysanka, od której nie sposób się odwrócić
Przywraca mnie do rzeczywistości
Zestalając się w zieleń, zakrywa tajemnicę

Pozbądź się przeszłości
Pozbądź się wspomnień
Błyszczące dane odbijające się w twych źrenicach
Stają się krętymi schodami rozpościerającego się chaotycznego genu
Nie zostawię cię
Nie porzucę cię
Podążać za tobą będę aż do końca

Lula lulalila
Lula lilalula ah~
Ścigając iluzję twej postaci


Gdy światło zmierzchu przedziera się przez warstwy
Nieznajomej białej mgły nad światem śmiertelników
Piaski emocjonalnego bólu zakrywają me oczy
Klątwa, choć zemlona, ciśnie się na owe usta

Daj mi odwagę, by cię chronić
Dźwięk w mych uszach to ty liżący rany mego dzieciństwa
Ramię, którego nie mogę sięgnąć, nawet stojąc na paluszkach

Trzymaj w ryzach drżącą duszę
Zawsze jesteś, gdy oglądam się wstecz
W poszukiwaniu postaci u wyjścia z labiryntu
Twe chłodne oczy,
Twe bicie serca rozbrzmiewa wraz z moim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!