17.07.2016

Mili - Rosetta


Tytuł oryginalny: Rosetta

Zespół: Mili
Ilustracja: Ao Fujimori

Oficjalny upload: YT

Rosetta to najprawdopodobniej imię dziewczynki.



Żywo, żywo
Mój aniołku
Chodź za mną, za mną
Odkryjemy wielkie rzeczy
Znajdźmy przyszłość
Znajdźmy krainę snów
Znajdźmy niebo
Znajdźmy dom, który cię nie opuści
Nieważne, ile czasu będziesz błądzić
Podążaj, podążaj
Nie poddawaj się

Rosetto
Dla każdego wszystko wszędzie zdradzi twe niewinne serce
Wszyscy
Wszyscy
Wkrótce zgniją
Źli, źli
Osłoń się
Bacz na me słowa
Nie daj się oszpecić

Uciekaj, uciekaj
Kochanie
Szukaj, szukaj
Nie oglądaj się wstecz
To nie jest twe miejsce

Wszyscy dla nas
Tylko ty i ja
Lalala
Tylko ty i ja

Niczym są dla nas
Tylko ty i ja
Tululu
Tylko ty i ja

Samotnie, samotnie mi
Wróć do mnie
Rosetto
Nikt nigdzie i nic nie odbierze nic nic nic ode mnie
Nikt nigdy przenigdy
Nikt nikt nikt inny niż ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz wyraża więcej niż 1000 wyświetleń - napisz coś!